Vierailija

meillä on sims ja nyt poika on pitkään mankunut sims kakkosta. onko niissä mitään eroa?

Kommentit (5)

Sims2:ssa taas simit syntyvät, kasvavat, vanhenevat ja kuolevat, eli peli etenee sukupolvesta toiseen. Sims2:ssa niillä on myös haluja ja pelkoja ja muuta paljon inhimillisempää, kuin Sims1:n persoonattomat tikku-ukot.

että sims 2 pelissä hahmot siis kolmiulotteisia (?), no jokatapauksessa peli on paljon antoisampi kuin pelkkä sims. minkäikäiselle peliä aiot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

On myös ehkä vaikeampi pelata. Sims2 hahmot myös suutelevat, muhinoivat, pelehtivät ym. vähän eritavalla kuin alkuperäisessä versiossa eli kannatta miettiä minkä ikäisen lapsen antaa pelata. Eihän siinä nyt varsinaisesti näytetä mitä peittojen alla tapahtuu, mutta kummiskin.

sims pelissä hahmot näyttää tikku-ukoilta, ja toimintoja on paljon vähemmän kuin sims2 pelissä.. Itse ostin sims pelin kun olin ensin nähnyt sims2 pelin, en tuolloin vielä tiennyt että niissä on huikea ero.. petyin siis pahasti ostamaani sims-peliin.

ehdottomasti kannattaa ostaa SIMS 2, jos ostoaikeissa olet.

Peli-idea on sama, mutta Sims 2:ssa grafiikka aivan toisenlaista, simit myös vanhenevat, ovat raskaana, lihovat, laihtuvat, paljon enemmän toimintoja. Itse molempia pelanneena en enää innostu Simsistä sen verran vanhanaikainen se on Sims 2:een verrattuna.

http://www.thesims2.com

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat