Seuraa 

En siis löytänyt esittelypinoa, vaikka semmonen on ihan varmasti ollut!

Elikkä pystytetäänpä uusi!

Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä:

Asuinpaikka:

Työssäkäyviä vai opiskelijoita:

Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka:

Muut perheenjäsenet:

Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija:

Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä:

Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta:

Jotain muuta?:

Sivut

Kommentit (55)

Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä:molemmat 22

Asuinpaikka:kokkola

Työssäkäyviä vai opiskelijoita:itse en kumpikaan, mies suorittaa siviilipalvelusta

Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka:4kk,26.11.05 kokkola

Muut perheenjäsenet:tyttö 3vuotta

Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija:luulisin että kirjoittelija

Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä:lapsiluku näillä näkymin täynnä, vaikka kuume varmasti iskee monta kertaa

Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta:olen kotosalla lasten kanssa parisen vuotta ja sitten `hankkimaan`ammattia

Jotain muuta?:

*Mä 24 ja mies 21

Asuinpaikka:

*Toistaseksi Uusikaupunki, ostettiin just uus torppa naapuri kaupungista! Aah, takaisin kotiin siis :)

*Mies käy töissä, minä opiskelen oltuani töissä reilut 8v.

*kohta 2,5kk. Synt. 12.11.05 TYKSissä

Muut perheenjäsenet:

*Mutku-kissa

*Riippuu miten ehdin... mielelläni kirjottelisinkin useemmin!

*Toistaseksi täynnä...

*Syksyllä jatkamaan se vähä mitä jäljellä on. Taloudellisestikkin aika mahdotonta jäädä kotosalle.

Jotain muuta?:

*Ihana lukea täällä miten toiset pyörittää arkea ja varsinkin kun on enempi lapsia :) Mä en todellakaan taitais pystyä moiseen! Kaikki kunnioitus ja jaksamis-haleja!

Jonsku ja Miro

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä: itse 31v, avopuoliso 30v

Asuinpaikka: Tampere

Työssäkäyviä vai opiskelijoita: työssäkäyviä molemmat

Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka: pojan ikä tällä hetkellä n. 3kk 2vkoa, syntymäaika 9.11.05, TAYS

Muut perheenjäsenet: vain me kolme

Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija: tähän asti taustalla, mutta nyt kun sain vihdoin aikaiseksi rekisteröityä, luulen että tulee myös kirjoiteltua :-)

Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä: vielä ei ole uutta vauvakuumetta iskenyt, mutta eihän sitä koskaan tiedä... Olen kyllä aina haaveillut kahdesta lapsesta. Tämä ensimmäinen vaan antoi kovasti odottaa itseään. Olen siis erittäin onnellinen tästä yhdestäkin.

Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta: Näihin näkymin palailen töihin ensi vuoden alussa. Jos rahatilanne antaa myöden, olisin mielelläni kotona poitsun kanssa pidempäänkin.

Mie oon 25v ja mies 26v

Asuinpaikka:Lappeenranta

mies käy töissä ja miun olis tarkoitus jatkaa opiskeluja, äippälomalle jäin työelämästä

tyttö 2kk9pv, sunt.15.11. EKR:n keskussairaalassa

Muut perheenjäsenet:

saksanpaimenkoira Linte, joka ottanut tytön alun hankaluuden jälkeen omakseen

Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija:enemmin lueskelen, vastaamiseen jää harvemmin aikaa

Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä:ei ole vielä täynnä, mutta odotellaan kuitenkin vielä tovi =D

Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta:tarkoitus olis syksyllä lähte suorittamaan opinnot loppuun, olen nyt pitänyt niistä 2 vuotta taukoa. Pinjan mumma on luvannut ottaa töistä virkavaapaata, jotta saadaan lastenhoito järjestettyä

Jotain muuta?:on tämä äitinä oleminen paljon ihanampaa kuin oosasin kuvitellakaan!!! Vaikkakin ajoittain raskasta, mutta enimmäkseen antoisaa =)

Rustaanpa miekin jotain....

Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä: 30 ja 30

Asuinpaikka: Nilsiä

Työssäkäyviä vai opiskelijoita: Kotiäiti mie ja mie tässä maatilalla töissä

Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka: kolme kuukautta syntyi 5.11.05 Kys

Muut perheenjäsenet: Kaksi poikaa-01-03 kaksi koiraa, kaksi kissaa, kaksi akvaariota +navetta täynnä muita...

Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija: taustalla yleensä

Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä: katotaan, katotaan

Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta: sukupolvenvaihdos parin vuoden päästä(lypsykarja) mutta kaipa sitä kesällä alotellaan jotain tekemään.

Jotain muuta?: " rauhallista" maatilan elämää, odotan kesää kuin lehmä kevättä...hehheh

molemmat ollaan 28 vuotiaita

Asuinpaikka:

Helsinki

molemmat töissä

tyttö kohta 3 kk , syntyi 4.11. Kätilöopistolla

Muut perheenjäsenet:

vain me kolme

useimmiten nykyisin taustalla, lukemassa tulee käytyä useamminkin. Odotuspuolella oli jostain kumman syystä enemmän aikaa kirjoitellakin :)

Alkuun ajattelin etten kyllä enää koskaan halua olla raskaana ja kestää sitä alun epätietoisuutta että miksi pikkuinen itkee. No, nyt oma neiti vetelee 11 tunnin yö-unia ja tuntuu jo niin isolta, että kaikki pienemmät saa minut jo huokailemaan että voi kun on pieni ja söpö. Mieskin on alkanu puhua tytölle että muista käyttäytyä nätisti kun muuten äiti ei suostu tekemään sulle pikku siskoa tai veikkaa joten saas nähdä kuinka käy.

Suuren mietinnän alla, toisealta tekisi mieli töihin jo elokuussa kun äitiysloma loppuu, toisealta mietin miten pieni tyttö vielä silloin on. Taloudellisesti töihin on palattava viimeistään tammikuussa 2007.

Jotain muuta?:

Välillä pitkästyttää päivisin, kun toinen on töissä ja itse keskustelee öh ja pöh juttuja vauvan kanssa. Nyt ollaan yritetty haalia päiväsaikaan olevia harrastuksia ja puhelimessa tulee puhuttua uskomattoman paljon!

[/quote]

Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä: minä 32, mies 32

Asuinpaikka: Nurmijärvi

Työssäkäyviä vai opiskelijoita: töissä

Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka: 2 kk 13pv ,11.11. Hyvinkään sairaala

Muut perheenjäsenet: tyttö 04/01, koira 8 v

Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija: hmm, nykyään kirjoittelija, odotusaikana taustailija

Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä: täynnä (kait??)

Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta: viim 2007 alusta, haaveena olla loppuvuosi hoitovapaalla, mut vähän toi talous vielä auki

Jotain muuta?:

Tässä vähän meidän perhettä:

*Minä 29v ja mies 34v

Asuinpaikka:

*Espoo

*Työssä molemmat

*2kk12pv poika 12.11.2005 Jorvi

Muut perheenjäsenet:

*05/01 syntynyt tyttö

*useammiten taustalla

*ei ole täysi,jos minusta riippuu :) Kova vauvakuume jo.

*Työhön palaan aikaisintaan 2007 kesällä

T: Unna

[/quote]

Minä 29 ja mies 35

Asuinpaikka:

Helsinki

Mies töissä, minulla alkaa uuden uran miettiminen, kun ei voida kumpikin olla ravintolassa työssä

Viikon päästä 3kk ( 16/11/05 Kättärillä)

Muut perheenjäsenet:

Airedalenterrieri " Rytmi" ja kaksi Silmäskinkkiä (liskoja...)

Taustalla enemmän...

Kyllä me toinen tehdään, mutta ei ihan pian. Vuosi voisi olla väliä.

Jos rahkeet riittävät, niin olen kotona kunnes toinen ilmoittelee tulostaan, jos ei, niin jotain muuta kuin baarihommia pitäisi löytää...

Jotain muuta?:

Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille! Kohta on kesä ja piknikit :)

Jahas, jospas minäkin jotain tähän vääntäisin

Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä: Itse 30 (synnärillä papereissa luki 29 ja piti oikein miettiä itsekin =D) ja mies vuotta vanhempi.

Asuinpaikka: Pirkkala

Työssäkäyviä vai opiskelijoita: Töissä molemmat tosin meikäläinen siis äippälomalla.

Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka: Otto Oliver kohta 7 viikkoa. Syntyi 10.12.05 TAYS:ssa

Muut perheenjäsenet: Miehen tyttö Iris 11/00

Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija: Taustalla oon näköjään viihtynyt kun päivät on olevinaan niin täynnä kaikenlaista.

Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä: Miehellä tuntuisi olevan lapsiluku täynnä, itse en ole ihan vielä varma... Kunhan aika nyt hiukan kuluu, niin saattaapi olla aiheellista ottaa vakava keskustelu kehiin.

Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta: Työsoppari loppuu kun äippäloma loppuu. Että ei ainakaan sitten sinne kun vakituinen palaa hoitovapaalta. Tosin eipä mulla mitään kiirettä olisi töihin mennäkään. Pahimman kutkutuksen saan tyydytettyä mm. ohjaamalla lapsille/perheille tarkoitettua ryhmää yms. toimintaa. Nyt tärkeetä olla kauan odotetun pienen poikamme kanssa mahdollisimman pitkään.

Jotain muuta?: Varsin tyytyväinen olen olooni ja elooni ihan näin kotosallakin kun saan tuon pienen miehen kanssa olla. Onneksi on mahdollisuus monenlaiseen aktiviteettiin aina sen mukaan kun sellaista tuntuu kaipaavan. Tuota isompaa miestä kaipaisin vähän enemmän mukaan kaiken moiseen puuhaan. Mutta onhan ne työtkin jonkun tehtävä. Ja vielä: en aina edes itse ymmärrä, miten voi näin paljon rakastaa <3

Päivänsäde75 ja Otto

Hei, olen entinen lartsa83, vaihdoin vain nimimerkin!

Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä: kohta 23v. ja mies kesällä 30v.

Asuinpaikka: Porvoo

Työssäkäyviä vai opiskelijoita: mies töissä, itse lähden opiskelemaan syksyllä 2007

Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka: Olli syntyi 6.11. eli nyt päälle kolme kuukautta ja porvoossa syntyi.

Muut perheenjäsenet: miehen poika 8/01

Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija: taustalla päivitäin, en ehdi kirjoittaa, haluaisin kovasti, mutta kiirettä pitää :) päivittäin pyrin lukemaan marrasmammojen pinon.

Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä: ei todellakaan täynnä :) ensin pitää vähän opiskella ja tehdä töitä, joten ikäeroa tulee.

Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta: Haluan ehdottomasti olla kotona syksyyn 2007, vaikka taloudellisesti olisikin tiukkaa, mutta sitten menen innoissaan opiskelemaan :)

Jotain muuta?: Hurjan nopeast mennyt aika marraskuun jälkeen, siihen asti kun laskeskeli vaan viikkoja.. Poika nukkuu hyvin ja on muutenkin tyytyväinen!

- Minä pian 29v, avopuoliso 31v. Yhdessä oltu vähän yli vuosi (nyt jo kihloissa, yhteinen omakotitalo ja ihana poika;) )

Asuinpaikka:

- Vähäkyrö

- Molemmat työssäkäyviä mutta mulla vielä tradenomiopinnot kesken, vaikka vakkaritöissä olenkin.

- Elmeri 2kk, syntynyt 18.11.05 ja VKS

Muut perheenjäsenet:

- Me kolme vain

- Seurannut marrasmasujen arkea raskausajoilta lähtien ja päivittäin luen kuulumiset. Silloin tällöin kirjoittelen myös omia kuulumisia. En kuitenkaan säännöllisesti.

- Täytyy sanoa, että hieman alkaa vauvakuume nostaa päätään ;) lapsiluku ei vielä ole täynnä. Kolmesta haaveillaan, mutta aika näyttää.

- Töihin ajattelin palailla loppuvuodesta, mutta ehkä 6h päiviin. Miehelläni on vuorotyö, niin iltavuoroviikoilla ei poikaa tarvis viedä hoitoonkaan. Senkin aika näyttää..

Jotain muuta?:

- Vauvan syntymä kyllä muutti elämämme ja nyt eletään pikkuherran päiväjärjestyksen mukaan. Vauva-arkeen mahtuu sekä hyviä päiviä että huoja päiviä.

Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä: minä 28v, aviomies 30v

Asuinpaikka:Hyvinkää

Työssäkäyviä vai opiskelijoita:Työssä käytiin molemmat, nyt vain mies kun minä olen kotona

Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka: esikoispoikamme 3kk, synt. 8.11.05 Hyvinkään sairaala

Muut perheenjäsenet: me kolme vain

Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija: Miten milloinkin ehtii. Useimmiten varmaan taustalla.

Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä: Ei ole vauvakuume ehtinyt vielä iskemään, mutta toiveena olisi saada joskus vielä sisaruksia pikku prinssillemme. Synnytyksen jälkeen kyllä oli pari viikkoa varmuus siitä, että ei enää ikinä! Kummasti se aika kultaa muistot...

Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta: Mun määräaikainen työsuhde päättyy äitiysloman aikana, joten en varmaankaan palaa töihin ihan heti. Täytyy kattoa miten kotona viihdyn ja miten pian niitä sisaruksia tosiaan ilmaantuu...

Jotain muuta?: Mulle tää äitiysjuttu on jotain ihan uutta. Tai kai se kaikille ekakertalaisille on, mutta kun en ole alunperin mikään kamalan vauvarakas ihminen ollut. Ihmeesti siihen kuitenkin vaan kasvaa, on nämä äidin vaistot käsittämätömiä! En olisi voinut vielä vuosi sitten kuvitella itseäni lepertelemässä ja lauleskelemassa vauvalleni. Ja ne HYMYT, ne vie sydämen mennessään! Alku oli hankala, eikä äidinrakkauskaan täyteen liekkiin leimahtanut heti, kun poika oli aikas itkuinen, mutta nyt jo vähän helpottaa. Herkkä poika hän on vieläkin, mutta ah niin ihana!!!

[/quote]

minä 30, mies 32

Asuinpaikka: Tuusula

Työssäkäyviä vai opiskelijoita: Työssäkäyviä

n. 2,5kk 6.11. hyvinkää

Muut perheenjäsenet: koiruus 10v.

Aika usein kirjottelen

Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä: Ei todellakaan täynnä, toinen saa tulla kun on tullakseen.

Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta: En haluais palata syksyllä töihin, mutta talous ei taida antaa myöten kotiin jäämistä!

Jotain muuta?:

Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä: Molemmat 32 v.

Asuinpaikka: Keski-Uusimaa

Työssäkäyviä vai opiskelijoita: Miehellä vakityö, itsellä alkaa työpaikan metsästys sitten jossain vaihessa...

Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka: n. 2,5 kk, synt. 22.11 NKL

Muut perheenjäsenet: Tyttö 5 v.

Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija: Nyt olen aktivoitunut!

Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä: Jätetään optio kolmoselle, mutta eiköhän se ole tässä.

Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta: Olisi ihanaa olla kotona ainakin vuoden -08 alkuun, mutta rahastahan se on kiinni.. :( Ehkä mieskin voisi olla kotona muutaman kuukauden.

Jotain muuta?: Ihanaa, kun tällä kakkosella ei ole koliikkia!

[/quote]

minä 35v puoliso 32v

Asuinpaikka:

Heinola

Työssäkäyviä paitti minä nyt ku äippälomalla olen :)

poika on kohta 8vk, syntyi 30.11 klo 23.13(että just ja just marraskuiseksi) ja Lahdessa tämä tapahtuma oli

Muut perheenjäsenet:

2 koiraa ja me kolme

taustailija enemmänlin

toivon mukaan ei lapsiluku ole vielä täynnä :)

Töihin ei ole vielä kiirettä ja taloudellisesti on onneksi tällä hetkellä mahdollisuus kotiin jäädä lasta hoitamaan . Keikkaa vois käydä silloin tällöin tekemässä ettei ihan tipahda työelämästä pois...

Jotain muuta?:

Uskomattoman suuren elämänmuutoksen toi pieni vesseli on saanut aikaan, etukäteen en osannut kuvitella että ihan näin suuren muutoksen. Aivan mahtava seurata kuinka poika oppii joka päivä jotain uutta ja ne hampaattomat hymyt saa kyllä hymyn äidinkin kasvoille :))

t.Tiitis ja Teemu

Minä liityn myös teidän mukavaan seuraanne !

Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä: 38 v ( taidan olla vanhimmasta päästä ja eka lapsi), mies kuukauden vanhempi

Asuinpaikka: Pääkaupunkiseutu

Työssäkäyviä vai opiskelijoita:Töissä käydään molemmat

Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka: Ihana punapäinen poikamme syntyi 25.11. Kättärillä.

Muut perheenjäsenet: vanha kissa herra

Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija: Olen ollut taustalla silloin tällöin ( pari kertaa viikossa luen vauva-lehden keskusteluja). Nyt ajattelin että voisi olla aikaa itsekin osallistua jutusteluun.

Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä: Odottelimme ensimmäistä poikaa vuosia, joten selvää on että lapsia ei hankita vaan saadaan. Ja jos lisää tulee, ollaan molemmat onnellisia ! Nyt jo mietin sitä miten mukavaa olis jos touhuilijalla olisi tulevaisuudessa sisar tai veli. Mutta katellaan. Täytyy nauttia tästä hetkestä ja tuosta tuhisijasta tuolla...

Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta: Olen tehnyt pitkään töitä joten tauko tekee hyvää. Toivon että rahat riittää ja voin jatkaa äitiyslomaa syksyyn 2007. Ehtii sitä taas töitä tehdä.

Jotain muuta?: Katselen tuota " ihmettä" enkä voisi olla onnellisempi. Ensimmäiset kuukaudet ei ole olleet ihan helppoja. Olin itse varmaan pihalla kuin lumi-ukko tästä vauvatouhusta. Väsymys oli ylitsepursuavaa. Poika myös sairasteli alkuun - ei syönyt kunnolla, joten paino ei noussut ja oli tarkkailtavana.Sen jatkoksi vietettiin myös joulu ja uusi vuosi rsv:n takia sairaalassa. Mutta nyt menee hienosti!! Poika kasvaa, touhuaa, hymyilee, jokeltaa ja nukkuu kuin enkeli - on kertakaikkiaan ihanan tyytyväinen. Ja itseltäkin arki sujuu jo kuin vanhalta tekijältä... hm.. melkein. Hih. Nyt siellä heräillään, täytyy joutua...

[/quote]

35, mies 34.

Asuinpaikka:

Espoo

Työssökäyviä

2 kk ja 3 pv. 21.11.05, Jorvi

Muut perheenjäsenet:

Dalmatialainen koira

Kirjoittelen silloin tällöin. Viime aikoina enemmän. Pitkästynyt?

Vauvakuume valtava, tahtoo toisen eli saa tulla milloin tulee =)

Ei Suomessa.

Jotain muuta?:

Muutetaan huhtikuussa mieheni kotimaahan ja sinne jäämme sitten. Ihanaa =)

- itse olen 37 v ja mies 42 v

- tyttövauva syntyi 30.11. PHKS:ssa eli Lahdessa

- perheeseemme kuuluu eskikoispoika 3,5 v

- kyllä tekisi mieli vielä kolmatta, mies ei tosin ole innokas ajatukselle.

- töihin menosta en osaa vielä sanoa, haluan vaihtaa alaa ja miettiä uudenlaista työtä, en osaa sanoa haluanko mennä parin hoitovapaa-kuukauden jälkeen töihin vai haluaisinko olla vielä kotona. Voisin olla ansiosidonnaisella jonkin aikaa.

Ada01 ja AAda-vauva 2 kk

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat