Vierailija

ja nyt tämä sivu ei päivity itsekseen vaan joudun napsauttelemaan aina päivitä-nappia ylhäältä. alkaa ärrsyttämään....

Kommentit (12)

Ja sama juttu mullakin, että mä pidän nykyään sitä päivittämättömyyttä etuna.

Latasin kyllä yhden lisä asetuksen, millä saa itse päättää kuinka usein päivittyy, mutta hetken päästä poisti koko päivityksen kun alko ärsyttää se hyppiminen. Eli olin tottunut jo siihen ettei sivut päivity ihan parissa päivässä

Ja vielä yksi mistä tykkään on toi kun vaikka avaa jotain alotusta niin painaa crtl pohjaan ja sitten hiirtä napsauttaa, niin se avaa sen uuteen välilehteen, ja näitähän voi avata ihan mielinmäärin. sitten kun on lukenut kaikki, niin sitä mukaa vaan sulkee..tai sitten jättää sulkematta ja päivittelee välillä =)

Ja mulla ainakin tää on miljoona kertaa nopeempi ku IE..

Tilasin muuten tooosi hienon hiiren, mutta taitaa jäädä käyttämättä kun nyt on tottunut näillä näppäimillä hallitsemaan kaiken..saa uudet sivut, niihin välilehdet, välilehdet pois, hyppimään eri välilehtien välillä...vaikka mitä.

Kannattaa tutustua huolella FireFox kaikkiin ominaisuuksiin, että saa kaiken hyödyn irti =)

Ja täältähän löytyy vinkkejä ja hyödyllistä tietoa:

http://www.mozilla.fi/keskustelu/

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ainoastaan jos kirjoitan uuden viestin tai jos luen jonkun ketjun ja tulen sitten takaisin pääsivulle. Samalla tavalla toimii kuin Firefox ainakin minulla.

Toisaalta kun Tulikettua oppii käyttämään, alkaa arvostaa sellaisia juttuja, mitkä taas sitten IE:sta puuttuvat. Mulla on se, että koululla on IE ja himassa Fox. On nää aika samantapaisia, tietty joskus jotkut ohjelmistopakettisysteemit toimii paremmin IE:ssa. Mutta kun himassa on molemmat, niin sit IE:n jos on tarvis.

Vierailija:

[quote]

Ja sama juttu mullakin, että mä pidän nykyään sitä päivittämättömyyttä etuna.

Latasin kyllä yhden lisä asetuksen, millä saa itse päättää kuinka usein päivittyy, mutta hetken päästä poisti koko päivityksen kun alko ärsyttää se hyppiminen. Eli olin tottunut jo siihen ettei sivut päivity ihan parissa päivässä

[quote]

Siis nyt saa käsityksen että pari päivää sivut latailee *reps*

Tarkoitin, että olin pari päivää käyttänyt TuliKettua, kun oli jo tottunut niin tuohon ettei se päivity itsekseen!

Meniköhän vieläkään oikein, kun naurattaa niin paljon...

mutta siihen tottuu nopeasti ja päivitysnappia muistaa käyttää. Kun käy kakkossivulla ja palaa ykkösivulle takaisin, niin päivittyy, samoin silloin kun tekee uuden aloituksen. Malta nyt vähän aikaa, niin huomaat miten hyvä selain tämä on. Uudet välilehdet ovat myös tosi kätevät.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat