Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Poikani on kohta 4 kk ja ainakin itse tarvitsen välillä vapaata vauvasta. Mietinkin vain onko muilla näin vai elättekö ihan symbioosissa vauvanne kanssa. Mun on ihan pakko saada välillä hengähtää niin että hoitovastuu on jollain muulla (ja tässä tapauksessa isällä ainakin toistaseksi).

Nykyään sitä pitää kauppareissuakin henkireikänä, kun pääsee ihan yksin kauppaan. Olenkin pyrkinyt siihen, että käyn ainakin kerran viikossa yksin kaupassa ja samalla hoidan juoksevia asioita ja hieman lorvailen kaupoissa ym. Esim. viime viikolla kävin syömässä, asioilla, kirjastossa lukemassa lehtiä ja ruokakaupassa. Otan lomaa myös ihan kotona eli vetäydyn makkariin katsomaan jonkun ohjelman alusta loppuun tai lukemaan kirjaa tunniksi ym. Meillä on myös sanomaton sopimus, että kylässä tai kun meillä on vieraita isä hoitaa lapsen ja minä saan seurustella vieraiden kanssa rauhassa.

Kommentit (2)

Kävin kampaajalla ja kaupungilla shoppailemassa. Lapset ovat nyt 2v4kk ja 7kk. Pari-kolme tuntia olin poissa ja tytöt mummilla hoidossa, ihanaa!

Minä käyn urheilemassa ja koiran kanssa lenkillä; ne on ihan ehdottomia henkireikiä minulle (ovat aina olleet!). Kyllä mun mies ymmärtää tämän ja käyn niin usein kun on tarpeen. Mustakin on ihana käydä kaupassa yksin ja lorvailla sielä sitten ihan yksikseen. Mulla on vaan nyt sellanen tilanne että kun en raskausaikana ajanut ollenkaan autolla, niin nyt hieman pelottaa ajaa kun meille tuli siinä välissä uusi ihan erilainen auto joten nyt joudun ns opettelemaan uusiksi! Kävellen jos menee kestää liian kauan...Ihanaa kun nyt meillä syödään jo soseita, niin voi jopa parikin tuntia ihan hyvin kaupoilla pyöriä.

Toi oli hyvä idea että sulkeutuu makkariin lukemaan=) Täytyy testata. Tosin koira on varmaan heti kohmottamassa sitten oven takana=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat