Vierailija

Olen 2v. taaperon äiti, ja olen viimeiset puoli vuotta ollut aivan tajuttoman väsynyt. Olen väsynyt koko ajan, hyvin nukutun yön jälkeenkin pilkin ja voisin taas nukkua 10 h putkeen. Hoidan kuntoani, ulkoilen, syön normaalin terveellisesti ja lääkäri otti musta kaikki mahdolliset verikokeet, kaikki aivan normaalia. Mikä ihme mua väsyttää koko ajan?

Mitä luulette, voiko tämä väsymys johtua edelleenkin siitä, että ensimmäinen vuosi oli yhtä unihelvettiä huonosti nukkuvan lapsen kanssa, ja ensimmäisen vuoden aikana niin vanhempien kuin lapsenkin unet olivat tosi katkonaisia? Lapsen ollessa vuoden ikäinen tilanne korjaantui huomattavasti, nykyään saa itse nukkua 7-9 h joka yö, mutta parina-kolmena yönä viikossa lapsi kyllä herättää (näkee unia?) kerran tai pari yössä. Aiheuttaakohan tämä sen, että " univelasta" ei tavallaan edes pääse yli, vaikka nukkuu muuten ihan normaalimäärät ja usein ihan koko yön kunnolla? Alkaa mennä hermo tähän ikuiseen energiattomuuteen ja pilkkimiseen.

Kommentit (2)

Olen varmaan ns. nuori äiti, ikää 22v. ja mua ärsyttää tämä lässytys " kyllähän nuorena jaksaa" , ihan kuin ei saisi edes sanoa olevansa väsynyt. Mä ainakin olen väsynyt koko ajan, olis kiva tietää mitä sille voi tehdä.

Lapsikin on saman ikäinen. Tosin tällä hetkellä olen vielä viikolla 9 raskaana ja se pahentaa asiaa. Tuntuu, ettei mikään nukkuminen riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat