Vierailija

Toissa viikolla löysin pyykkiä koneeseen nakellessani miehen pitkien kalsareiden lahkeesta vaalean hiuksen, se ei ollut pitkä mutta kuitenkin sen mittainen että voisi olla naisen päästä. Olisko ollut 15 cm pitkä. No en ajatellut siitä mitään sen koommin, kun taas toissapäivänä siivosin olohuoneen nukkavillamattoa ja siitä löysin kolme - neljä tuollaista hiusta. Viimeksi olin siivonnut tuon maton vajaa kuukausi sitten.

Nää nyt ei oo ainoat syyt miksi ehkä voisin epäillä jotain, mutta mies on muutenkin ollut poissaoleva ja tympeä viime ajat. ja tuollaisia hiuksia ei ole kenelläkään ystävillämme eikä meillä kummallakaan, joten hieman mietityttää. Tosin tiedän että hiuksia voi kantautua vaikka miten mistä tahansa.

Kommentit (17)

ukkoa ei tällä hetkellä, ja kuitenkin kotoa löytyy kiharia punertavia hiuksia, hmmmmm.

Kovalla pakkasella raitsikassa tai linkkarissa istuessa joku pörrö on tietenkin leijuttanut noita hiuksiaan mun kamppeisiin ja sitten sisällä ne on irronnut vaatteista, tai mun työpaikalla on jonkun kotona tuollaisia hiuksia omaava henkilö ja ne on sitä kautta kulkeutuneet meille.

Oon mä löytäny kissan/koirankin karvoja vaikka ei mulla ole niitäkään

Lahkeista ne siirtyy sitten milloin minnekin. Mulla on yhdet housut, jotka oikein imee lattialta kaiken karvan lahkeisiin, hiuksia myöten, joten ei nuo karvat todellakaan mitään selitä!

Mutta jos epäilet muuten, se on eria asia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itsekkin toimin aikanaan " salapoliisina" kun epäilin omaa miestäni. Olin muuten oikeassa ja nykyään tuo mies onkin ex-mies.

Löysin mm. puh.nron kengästä pohjallisen alta, (näin ikkunasta kun mies ravintolasta palattuaan pihalla ähelsi kengän kanssa jotain), omat shampoo purkkini oli monesti ihan erilailla ja joskus jopa auki, ja itse näin en tee ikinä, eikä mies käyttänyt ikinä mun kampaajan tuoksutuotteitani.

Epämääärisiä puheluita tuli jonkun verran, lisäksi tuo " haju" jonka toisinaan haistin kun mies tuli kotiin, toinen nainen!

harjasin sen tossa eteisessä...toivottavasti mun mies ei ala epäileen mua pettämisestä ku tulee kotiin. karvoja on todellakin enemmän kuin neljä!

ja miten montaa eri sävyä ja pituutta! ...huh huh, on siinä mun ukkoparalla miettimistä:)

katsohan kylppärin matto valoa vasten. Muistuu mieleen ajat, jolloin tsekkasin käytetyt mukit ja lasit tiskikoneesta, pengoin roskikset jne jne. Aina jää todisteita!

mies pettää ja toinen nainen käyttää vielä vaimon shampoita

itse en ikinä voisi käyttää jos olisin jonkun varatun miehen kanssa

(vastaa samaa kun käyttäisi toisen exän shampoita)

Mulla on niitä päivittäisestä puhdistuksesta huolimatta esim takissa vaikka millä mitalla.

Näin ollen voisin hyvin ajatella, että niitä löytynee naapurin mieheltä vaatteista, joka tulee silloin tällöin mun kyydillä töihin. tms.

Toisaalta jos miehesi käyttäytyminen on muuttunut ja niitä on makkarissa, kysyisin kyllä suoraan asiasta.

Mun luonteella en tollasia kyllä miettisi asiasta kysymättä asianomaiselta.

Usein tollaisilla ihmeellisilla mietteillä ja omituisilla tunteilla on jotain perää, naistenvaistoa meinaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat