Seuraa 

haluaisin kysellä kokemuksia

olin aamulla punktiossa ja kyselin klinikalta miten tuo vitamiinien käyttö tästä eteenpäin syön siis kaksi multi tabs 2+, kaksi helokkikapselia ja yhden e-vitamiini kapselin päivittäin, miten toimin nyt jatkossa syönkö edelleen siirtoon asti vai vielä siirronkin jälkeen tän satsin?? klinikalta neuvoivat että ei kande syödä mitään tabletteja elle ole pakko (siis lekuri määrännyt)

mutta kuinka teillä plussanneilla oletteko huomanneet jotakinpositiivista vitamiinien käytön suhteen eli onko kokemuksia " aina kun olen syönyt noita raskaus jatkuu" - tyyliin tai päinvastaisia kokemuksia

sekava sepostus mutta toivottavasti joku ymmärtää

tuo e-vitamiinihan on se kuuluisa lapsettomuus pilleri;) eikö?

:)milli

Kommentit (1)

Minä asuin icsin aikaan Keski-Euroopassa, ja lääkäri määräsi jo hyvissä ajoin ennen hoidon aloittamista tuhdit monivitamiinit (Elevit, netistä löytynee tarkat pitoisuudet), joita sitten ekassa icsissä jatkettiin kokoajan (aina keskenmenoon asti rv7). Toisessa icsissä tiedettiin sitten, että minulla on keliakia, joka vaikutti niin, että samat monivitamiinit ennen transferia, siitä viikolle 8-10 pelkästään foolihappoa ja vahva annostus e-vitamiinia, jonka jälkeen taas monivitamiinit raskauden loppuun asti. Toisin sanoen vähän eri tilanne kuin sinulla, mutta siis eka icsi oli tavallaan normaali (ei erikoisruokavaliolla), ja vitamiiniannostus jatkui samanlaisena punktion jälkeen ja olisi jatkunut loppuun asti. Tosin maahan oli eri, Suomessa tuntuvat suhtautuvan varovaisemmin vitamiineihin.

Lykkyä matkaan, pidän sinulle peukkuja!!

Jaipur (rv 30)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat