Vierailija

Kommentit (29)

Kyllä aikuisten ihmisten pitää ihan itse uskaltaa tehdä päätöksiä ja kantaa niistä vastuu. Ei tuo ole mistään kotoisin, että toivotaan, että toinen tekee virheliikkeen, johon voi sitten reagoida.

Kurjaa, että olet tyytymätön. Vaikutat kovin väsyneeltä ja ilottomalta, mutta ei se ratkea miehesi uskottomuudella. Joko lähdet itse tai sitten yrität vielä parantaa tilannetta. Ja se tapahtuu - yllätys yllätys - juttelemalla.

Ilmeisesti keskusteluyhteytenne ei oikein toimi. Ehkäpä kannattaisi ottaa kerrallaan vain yksi asia esille ja muistaa mainita myös niistä hyvistä asioista. Sillä lailla miehellesi ei ihan välttämättä tule sellaista oloa, että hän on ihan paska jätkä, ja kaikki toivo on menetetty.

Karkeahkosta aloituksestani huolimatta toivotan Sinulle hyvää jatkoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

johan näitä ihonalaisten temppuja on nähty!! Naiset rakastuvat renttuihin, jotka kusettavat, valehtelevat tai jopa pahoinpitelevät heitä. Sekö sitten on elämää, no okay, eipä ainakaan tylsistymään pääse. Entä lapset, mitä he sellaisesta parisuhteesta oppivat. Keskity mielummin puhumaan miehellesi ja kerro hänelle, että muutoksen ON tapahduttava, mutta tule silloin itsekin puoliväliin vastaan...

kun kerran on lapset kuviossa, niin nosta nyt kissa pöydälle ja puhu ukolles. kerro että oot miettiny eroa ja kysy siltä onko se halukas tekeen töitä teidän liiton pelastamisex. mun omat vanhemmat eros aikanaan kun olin 5 v. ja voin sanoo etten toivois sitä kellekään. vaikka mun vanhemmat hoiti eron ihan siististi, ei ollu riitaisa ero, eivät haukkuneet meille lapsille toisiaan etc...

kerro että asioiden on muututtava, ettet tyydy siihen mitä teillä nyt on. kerro tarpeistas! mitä oot vailla? jos ukkos ei haluu korjata asioita niin ei siinä sit mikään auta.

eihän se nahjus edes sitä saanut aikaiseksi. Minä lopulta lähdin.

Hassua, mutta mieheni kertoo ihan samaa. Eksänsä aikana kuulemma aina yritti saada eksän baariin, etelänmatkoille yksin jne. Ja toivoi, että löytäisi sieltä jostain toisen. Mieheni mukaan harmitti baari-illan jälkeen, kun eksä heräsi viereltä, eikä ollutkaan jäänyt teilleen. No, sittemmin mieheni lähti lätkimään.

Tiedän myös tapauksen, jossa mies toivoi samaa ja nainenhan löysikin toisen. Mies oli aidon iloinen ja antoi vielä " tuoreelle parille" lahjan yhteiseen asuntoon, vaikka oli tiennyt tästä äkkiliikkeestä vasta pari päivää.

Ap:lle. musta tuntuu, että toiveesi on aika yleinen.

en vaan jaksa kokoaikaa pyörittää yksin tätä kaikkea, omia, miehen ja lasten asioita... tuntuu että olen meillä sihteeri, taloudenhoitaja, rahastonhoitaja, autonkuljettaja, kaiken organisoija ja vielä ilotyttö...

no, mitä sitten ukoltas toivot? mitä tekisit jos pettäis? lähtisit hyvällä omalla tunnolla, olisit yh-äiti, saisit joka toinen viikko lapses isälle hoitoon, sitkö olis kaikki hyvin?

jos tuntuu niin helpommalta erota. Mä tein niin, kun en kestänyt ajatusta siitä, että mies ois roikkunu ja roikkunu mussa. Kun petin, niin hän ei sietänyt nähdä mua silmissään. Pääsinpä moisesta mulkerosta kerta laakista eroon. Kirjaimellisesti!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat