Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko tässä maassa vielä ihmisiä joka säilyttää alapään karvansa kuten luonto on tarkoittanut? En tarkoita että niiden tarvitsisi sillon kasvaa täysin valtoimenaan. Ja mikä niiden luontainen tarkoitus on?

Mieheni kiukutteli juuri pahalla päällä ollessaan kun partaansa ajoi että " .. ja miksi miehillekin täytyy tällainen parta kasvaa mitä ihmeen hyötyä siitä on!!??" niinpä... Lapsiperheissä ei ole sekuntiakaan ylimääräistä aikaa sitten pitää vielä karvoja ajella . Olenko ainoa jota ei voisi vähempää kiinnostaa ulkonäkö ainakaan niiltä osin kuin mitä minusta kauppareissulla on nähtävänä eikä aina silloinkaan?

Ja kipukynnys on sen verran matala että höyläiltyä tulee, liuskoja en pysty käyttämään vaikka kauneudesta pitäisikin kärsiä.

Kommentit (9)

Mä oon kans sitä mieltä että luonnollisuus on nykyihmisistä jo kaukana.Ite en ainakaa ku siisti bikinirajat ja haarovälin muuten,mutta kyllä naisella karvoja kuuluu mun mielestä olla.Joskus bi-ystäväni ajeli karvani kokonaan pois ja kyllä mua hävetti! Saunaski oli noloa ku lapset tölläs et mitäs toi äiti näyttää niin oudolta tosta...?Uimahalliin mua ei olis saanu mistää hinnasta!!!En halua olla pikkulikan näkönen ,vaan naisen!

Ja se,että miehetki poistattaa karvojaan....voi apua!Ennen karvainen mies oli miehekäs!Ja mun makuuni edelleenki,enkä oo mitenkää kovin vanha naisimmeinen..alle kolmenkympin vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Te ihmiset jotka yritätte pakottaa toiset samaan muottiin missä itse olette, olette TYHMIÄ!!!!!!!

Ainakaan minulle sillä ei ole vitunkaan väliä, ajeleeko muut karvojaan vai eikö. Itse ajelen, ja sen taas ei pitäisi KENENKÄÄN muun persettä kaivaa.

Kellään mun kavereista ei ole sellaista (olen 35-v). Itse ajelen vain häppärit ja siistin karvat. Tosin ajan mittaan rajausten myötä karvatupsu tuntuu aina vain kutistuvan : ) Kyllähän karvat suojaisi hankaukselta, joskus farkunsauma painaa tosi ikävästi.

Nyt karvat ei juurikaan enää kasva häpykummulla. Kuitenkin n. kuukauden välin on ne harvat hajakarvat sieltä sitten nyppäistävä.

En ole koskaan tykännyt (eikä miehenikään) karvoistani, joten tosi kiva huomata niiden kasvun lopahtaneen.

sheivaan säärikarvat kesäisin, aina kun alkaa tuntumaan ja näkymään sänki.

Talvisin sheivaan harvemmin.

Kainalokarvat ajelen aina kun niitä näkyy.

Alapääni siistin ainoastaan sivuilta ja vähän siitä ylhäältä, ja leikkaan karvoja myös lyhyemmiksi kun kasvavat pitkiksi. Siistin myös tuolta hieman alempaa. Bikinisiistiminen siis.

Polsiiniksi ajelen kyllä myös, mutta hyvin harvoin, miellyttääkseni miestäni silloin tällöin ja tehdäkseni hänelle yllärin. En tykkää, en todellakaan siitä kun karvat alkavat kasvaa takaisin alapäähän, se kammottava pakottava kutina ja siitä tuleva punotus ja arkuus.

Aina on karvat tullut poistettua, nuorempana jätin eteen vähän koristeeksi, mutta nyt lähtevät kaikki. Ukkokin on innostunut saksimaan omansa pois ja olemme tyytyväisiä. Karvojen biologinen merkitys on levittää hajuja (feromoneja) ja viestittää visuaalisesti lisääntymiskelpoisuudesta. Vanhoilta mummoiltahan karvat karisevat luonnostaan. Karvat ovat loistoalusta alapään muutenkin runsaille bakteereille, joten siisteyssyistä en voi käsittää niitä lukuisia tuttujani, jotka antavat tupsun rehottaa ja sotkeutua esim. kuukautisaikana. Karvojen poistosta ei ole ollut muuta ongelmaa, kuin se, että joskus ovat kasvaneet tuppeen ja vähän tulehtuneet.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat