Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (24)

Aloita siitä, että lopetat miehen palvelut. Et tilaa parturiaikaa, et osta vaatteita, peset vaan omat ja lasten vaatteet. Jos mies ihmettelee, niin totea vain, että ei mahtunut koneeseen.

Seuraavaksi siirrät osan laskuista miehen nimiin ja jätät ne maksamatta. Annat hänelle hoidettavaksi. Jos ei hoida, niin menee hänen luottotiedot. Ei sinun.

Ruokaa voit laittaa vaan sen verran, että riittää sinulle ja lapsille. Kun mies tulee kotiin, niin pihvit on jo syöty. Ja mielellään niin, että jääkaapista ei löydy mitään tai ei ainakaan miehen herkkuruokia. Tai sitten raakaa jauhelihaa ja sanot hänelle, että teeppäs siitä meille huomiseksi makaroonilaatikko...

Sitten voit vielä kovettaa viikoksi mielesi ja todeta, että edessäsi on elämäsi ensimmäinen viikko jolloin et kertakaikkiaan tiskaa. Käytätte astioita niin kauan kun niitä on. Sitten siirryt joko pahvilautasiin tai tiskaat aina vaan niin monta kippoa kun lapset ja sinä tarvitsette.

Oisko tässä alku herätys?

Vaihe B jätät kuukaudeksi siivoamisen. Kertakaikkiaan ajattelet, että 1 kk katselet vaikka mitä. Kun tulet kotiin niin laitat lapsille ruuan, leikit heidän kanssaan ja sitten katselet kauniita ja rohkeita. Annat tavaroiden levitä pitkin huushollia, jätät pedit petaamatta. Hyppelet vaan kasojen yli... kuukauden päästä voit sitten pitää oikein tarmo päivän ja siivota kaiken!!! (Koti ei mene pilalle, vaikka kk välissä olisi siivoamatta. Mutta jos se herättäisi miehen...) Itsellesi voit toki vaihtaa tyynyliinaa ja lakanaa, mutta miehen puolelle älä koske.

Ja sitten kerran viikossa kovetat sydämesi ja kun mies tulee kotia, niin sinulla odottaa valmis jumppa/uimakassi oven vieressä. Huikkaat, että jumppa alkaa 10 min päästä. Heippa!! Ja häivyt paikalta. Mielellään niin, että lapset on ruokkimatta. Vieköön heidät vaikka Heselle... ei ne kk mene pilalle.

Jos aiotte erota, niin lapset ovat joka toinen viikonloppu miehelle. EIks olisi parempi antaa miehen jo ruveta treenaamaan siihen? Vai kuis sitten uskallat ne antaa?

Itse mietit, että oletko tullut suhteeseen kodinhoitajaksi vai aviopuolisoksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kokeilepa, ala toimia niin kuin olisitte jo eronneet. Mitä tekisit toisin? Mitä tekisit silloin kun lapset on hänellä? Jätä nyt samoin lapset hänelle ja tee sitä mitä tekisit. Jos hän sanoo ettei käy niin voithan kysyä että haluatko nämä tapaamisoikeudet virallisiksi, vai?

minähän täällä kaiken muun hoidan paitsi sitten vielä öljyn tilaa mies...

ei se tee koskaan ruokaa ja jos tekee minä joudun siivoomaan jäljet, ei siivoo (pari kertaa imuroinut kauheen tappelun jälkeen), ei pese pyykkiä (no sen haluun tehdä ite), ei tiskaa, ei maksa laskuja, ei hoida lasten asioita, minä tilaan hänen parturit ja ostan vaatteet ja melkein hoidan kaiken muunkin... ja se että antasin joka toinen vkloppu lapset hänen hoidettavaksi ei tulisi onnistumaan...

kaiken muun voin toteuttaa mutta noita laskuja mun on pakko " vahtii" ainakin koska olen kerran selvittänyt hänen sotkut ja nyt vihdoin ja viimein sen luottotiedot on palautunut, niin en ihan äkkii anna niiden mennä uudestaan mikäli se musta on kiinni...

-ap-

Et kysy mitä hän haluaa syödä, ja jos tarvitset lapsenvahtia kysyt ilman muuta naapurin tytön hoitamaan. Kaikin puolin elät kuin miestä ei olisikaan. Et pyydä vaihtamaan talvirenkaita etkä maksamaan laskuja puolestasi.

Mies voi olla helpottunut, ja voi ehkä herätäkin että hei, mitäs meillä nyt tapahtuu ja kuka on tuo uusi nainen.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat