Vierailija

Meillä n. 2 kertaa viikossa, lapsi 3v.

Kommentit (34)

Ovat omatoimisia ja pukevat ja riisuvat itse, urheilevat ja liikkuvat.

Ovat saaneet rintaa isoiksi asti ja heitä on kannettu kantoliinalla.

Ovat olleet kotihoidossa, mutta samalla myös päiväkodissa saamassa terveitä virikkeitä.

Hyi että kaakaota. Sehän on pahin myrkky lapselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mielummin tehdään itse tummasta kaakaojauheesta maitoon vähällä sokerilla. Meillä 7-vuotias saisi vaikka joka päivä kaakaota, mutta ei oikein välitä siitä.

ei niin haitallista. Ja tietty rasvattomaan maitoon. Mutta jos lapset itse saavat mättää jauhetta mielin määrin (joka siis on pelkkää sokeria ja lisäaineita), niin kyllähän siitä epäterveellistä saa!

ikää pojalla 1,5 vee eikä oo kaakaoon vielä tutustunu. Koitan pitää namittomalla linjalla, muuten herkkuja saa välillä mutta koitan pitää ruokavalion terveellisenä ja siitä hyötyy ittekin! ;)

Tuttavan poika tuossa taannoin lihoi aika paljon ja nopeasti, jättivät kaakaon pois (oli saanut juoda päivittäin) ja paino putosi ihan sillä. Että kyllä se lihottaa, lapsiakin.

Siis olen antanut maistaa jos on halunnut, mutta ei tykkää, vaikka suklaasta kyllä tykkää. Itse juon kaakaota ehkä kerran pari kuukaudessa. Silloin saisi lapsikin jos haluaisi.

Tätä kaakaonjuojaa yritän lihottaa, joten ihan hyvä, että edes juo kaakaota, kun syömisen kanssa on muuten vähän niin ja näin... (7v, 129cm, 19kg)

Jos on täysmaitoon kermavaahdolla niin onhan siinä rasvaa+sokeria&muuta epäterveellistä. Kaakaossa on myös kofeiinia aika paljon joten illalla myöhään en juottaisi piristävän vaikutuksen takia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat