Vierailija

Eilen hän soitti kertoakseen lapsensa kuulumiset: nuhaa, lämpöä/kuumetta max37,7. Kysyi suoraan voiko lapsen kanssa käydä ulkona (niinettä lapsi nukkuisi vaunuissa). No, minä kerroin mitä ite olen tehnyt omieni kanssa, että ollaan ulkoiltu/nukuttu ulkona vaikka lämpöä olisikin ollut. Ajattelisin että tukkoinen nenäkin aukeaa, helpompi hengittää jne.

Nyt kaverini soitti, että olivat käyttäneet lastaan lääkärissä. Ja lääkäri oli sanonut ettei ulos saa mennä ennen kuin on ollut yksi kuumeeton päivä. Siis soitti kertoakseen vaan tuon. Että minua sieppaa. Ja tätä on tapahtunut Niin monesti aiemminkin. Nokittaa missä pystyy. Miksei hemmetissä soittanut ensin sinne lääkäriin.. mrr.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (5)

Kaverisi varmaan vain halusi jakaa sun kanssa tiedon, jonka sai lääkäriltä. Kai se ajattlei, että on sunkin hyvä tietää jatkossa, ettei lasta tule laittaa ulos, jos sillä on lämpö koholla.

Valtaosa ihmisistä ei ole pahantahtoisia (vaikka AV:llä se onkin helppo unohtaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä vauvaa voi aivan hyvin nukuttaa ulkona, jos on pientä kuumetta, eikä ulkona kova pakkanen.

Seuraavan kerran voit sanoa, hänen jotain kysyessään, että et tiedä oikeaa vastausta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat