Kommentit (11)

vaikka ei asiaa oo yhtään... Jos ei muuten, ni vaikka siks, että meidän pino pysyy etusivulla :).

Ärsyttää ku ei tuu kunnon kesäkelejä sitte millää. Juhannuksena oli suht ok, mut silti tuuli hirveen kovaa ja vähä ripsautteli vettä.... Missä viipyy ne 22-25 asteiset aurinkoiset kesäpäivät leudolla tuulella varustettuna?????

Tällaiset pilviset ja tuuliset hät hätää 15 asteiset kesäpäivät on ihan pepusta...

Ruikuti ruikuti ruikun ruikun.....

Nyt ruuanlaittoon...

Limo rv 9+jotain

En ole viitsinyt tänne ennen sitä paljoa kirjoitella.

Eli pikkuruinen syke näkyi monitorista:) Saimme pienestä katkaravusta kuvankin mukaamme:D Ultran mukaan olisi meneillään rv 7+2 ja menkkojen mukaan 8+6. Seuraavaksi menemme sairaalaan ultraan ja siellä sitten saamme tarkemman ajan. Korttiin tosin kirjoitettiin, että la olisi 28.1, mutta kuulemma voi tulla viikon heitto eteenpäin, koska mulla oli pitkä kierto.

En oikeastaan vieläkään ole vakuuttunut tästä tilanteesta:) Uskomatonta..! Kiva muuten, aloitan parin viikon päästä työt uudessa paikassa..toivottavasti en kovin paljon pahoja katseita saa, kun kerron uutisen. Mutta mä en tiennyt, että olen raskaana, kun lupauduin töihin! Ajattelin kertoa esimiehelle vasta sitten, kun se maaginen rv 12 on tullut täyteen. Viime raskaudessa mä hermoilin koko ajan työasioita muun muassa ja nytten päätin, että ajatelkoon työnantaja mitä haluaa. Neuvolatätikin sanoi, että tätä tämä naisen elämä on, eikä siitä kannata huolehtia tykkääkö esimies vai ei. Toisaalta helpommin sanottu kuin tehty..:D

On ollut keskustelua, että olemmeko vielä kertoneet kenellekään raskaudesta. Meillä mun äiti ja sisarukset + pari serkkua tietää asiasta. Lisäksi muutama kaveri tietää ja miehen veli. Mutta ollaan heillekin sanottu, ettei vielä kerro asiasta eteenpäin.

Tästä eteenpäin yritän olla aktiivisesti mukana:)

syreeni

Sisältö jatkuu mainoksen alla

on iskenyt tänne ihan täysillä... Annettiin itellemme lupa lähteä katselemaan vaunuja, kun olen kuukauden päästä lähdössä Saksaan ja olis suunnitelmissa ostaa vaunut sieltä. Saa sen verran halvemmalla, että kannattaa. Tosin jo ruvettiin sitäkin empimään, et jos ne sit hajoo, ni korjauttaminen on aika hankalaa. Nooo, sitä pitää nyt vielä pohtia. Ehkä ostetaan runko-osa täältä ja sit vaunukoppa+turvaistuin Saksasta. Tai jotain... Onhan tässä aikaa, mutta oli ihana käydä katselemassa ja kokeilemassa :D Valintakin tehtiin jo alustavasti (toki olin etukäteen surffaillu netissä eri malleja katselemassa).

Onko jollain kokemusta Quinnyn vaunuista? Me valittiin, ainakin näin alustavasti, Quinnyn Buzz 4 yhdistelmät, täällä pääkaupunkiseudulla ne menee aika pienistä eturenkaista huolimatta. Pakko valita kevyet, kun toi kolmas kerros ilman hissiä kävis vähän hankalaksi perinteisten painavien vaunujen kanssa...

Muita tarvikkeita en vielä kauheesti oo ostellu. Muutamia vaatteita ostanut käytettynä, mutta muuten mielestäni aika hyvin olen onnistunut hillitsemään itseni :D

tjw 13+1

Vähän aikaa on menny kun oon kirjoitellu. Kaikki ennallaan, olisko pahaolo vähän jo helpottanut? Juhannuksen aika meni vatsataudin kourissa, ja nyt olenkin huolissani että onhan kaikki ok vielä. Muutenkin kun on ollu huono olo. Tosi väsyny oon ollu. Nyt maistuu ruokakin taas.

Yöpöydällä on banaani aina aamun pelastajana. Ja joskus haukkaan siitä yölläkin.

Onko muilla hajuaisti ihan älyttömän herkkä? Mä haistan kaikki hajut, joita muut ei (muka) haista!!

Torstaina on neuvola sitten. Tosin on varsinainen neuvolantäti lomalla, joten tää on varahenkilö. No, jospa ne ultra-ajat sitten tulee parin viikon sisällä. Yksityisellähän mäkin kävin viikko sitten.

Neljä viikkoa töissä pitäis jaksaa ennen lomaa. Toivottavasti masun pystyy piilottelemaan, niin lomalta palattua joskus rv 16 vois sitten kertoa töissä. Jos nyt kaikki hyvin menee.

Maha on ollu aika turvoksissa, mutta tuon vatsataudin jälkeen vähän laskenut. Äitiysfarkut tilasin eilen nettikaupasta, housut kun jo puristaa ikävästi.

Kiva kuulla muidenkin positiivisia ultrakuulumisia :-)

Ja tosi surullisia uutisia oli viime viikolla :-( voimia ja jaksuja tästä eteenpäin.

T. Jaffa rv 8+3

Varmaan yli viikon tauko kirjoittelussa ja myöskin lukemisessa, joten kirjoitan nyt tyhmästi ensin ja menen sitten lukemaan rästipäivät. :)

Täällä eilinen aamu kului siinä, että keskityin etten kuole jännitykseen. Sillä eka ultra nyt takana! JA KAIKKI OLI HYVIN! :D I-H-A-N-A-A!!! Laskettuaika siirtyi kuten arveli, nyt siis 15.1. Ei ollu niskaturvotusta, sydänäänet näkyi (ei saatu kuunnella :( vasta sitten seuraavassa neuvolassa ehkä tai neuvolalääkärillä riippuen mikä täällä on käytäntö) ja kovasti maha-asukas liikkui. Ei meinannu lääkärisetä kuvaa saada, mut saatiin yksi (kamala) kuva mukaan. Ihan Alienilta näyttää otus siinä kuvassa vaikka on mun käsityksen mukaan takaapäin. :) No, ensi kerralla en ole niin kauhusta kankea, että ehkä saan toivottua parempaa kuvaa. :) Ihanin hetki oli ku näin sydämen sykkivän ja pienet kasvot sivukuvasta ja nenän nykerön. <3 Kaikki oli niin hyvin kun voi olla. Rv on nyt 11+0. Eli kohta tässä uskaltais huokaista. Ja pääsin myös mieslääkäri pelosta pois, koska oli kiireestä huolimatta todella helläkätinen ja yltiökohtelias mieslääkäri. :) saa olla tuo vaikka koko raskausajan.

Maha täällä on jo ihan pallo aina iltaisin. Yhden kerran on pönttöä halailtu ku jauheliha joutui nyt boikottiin hetkeksi, ku en voi pakettia katsoa, ettei etoisi. :) Koko ajan etova olo helpottui kaikkien kehumilla vitamiineilla! Nyt vaan uutena vaivana huimaus, jos nousee äkkiä. Pitää kertoa seuraavassa neuvolassa siitä.

Nyt yritän olla täälläkin aktiivisempi ja ehkä jopa pikkuhiljaa uskaltaa päästää tajuntaan sen oudon ajatuksen, että tässä nyt kovaa vauhtia tammikuu lähestyy ja yritetään kasvaa äidiksi ja isäksi miehen kans. Käsittämätöntä elämä.

Ja NIIN ON SURKEAT ILMAT! Hermo mennee....tulis kunnon kesä!

Mukavaa päivän jatkoa kaikille tammimasuille!

t: Amelie ja maha-asukas rv11+0

Niin siis me lähettiin aamulla rohkeesi kohti linnanmäkeä vaikka kotona espoossa ei kovin kummalliselta tuo ilma näyttänyt. Onneks hesassa paisto aurinko ja sit ku tultiin kotiin niin täällä sato kaatamalla:)

Otin parin tunnin päikkärit 16-18 tosi hyvä aika ja nyt väsyttää vaan enemmän.Pakko vaan saada vähäsen nukkua et jaksaa.

Katsokaa päivänmäärää ja vuotta kun pojat on syntynyt eli 15.04.04 ja 17.02.07 nytten seuraavan vaavin lasketuksi merkattiin korttiin 19.01.09 ( hassua siinä on se et ku oon sanonut vitsinä että silloin kolmas muksu syntyy jos tulee)

Nyt tekeen kunnon sapuskaa!

T:lootuskukkanen ja pörriäinen 10+1

Onpas täällä hiljasta.. Tulin vain kertomaan meidän olemassa olosta :)

Me lomaillaan ja tänään lähetään laivareissulle, kun kerta ilmatkin tälläset, niin mitäpä täällä maankamaralla :) Jee, pääsee oikein kunnolla syömään, nam.. kunhan vaan maistuis sit :/

Mulla edelleen hirveet mahakivut ja ylävatsa tosi kipeä, mut oon aatellut et ne ois ilmavaivoja..(??) On niin turvonnut olo ja ummetustakin ajoittain.. Ei oo kyl kivat nää vaivat!

Emmuli rv 8+6 (Jee, huomen tasaviikot)

Sorvin äärestä kirjottelen.

Herran jestas tätä mun syömisen määrää!!! Syön siis ihan jatkuvasti ja nyt vaan sopii toivoa, ettei sitä painoa tuu ihan hirveesti. Toisaalta ekastaki söin koko ajan eikä painoa tullut ku se 11kg. Oon hoikka muutenkin, joten ensimmäisessä ei tuntunut tulleen muuta ku vatsa. Mut nyt ollaan jo menty neljä vuotta eteenpäin.. Ei sinänsä et mua haittaa vaikka painoa tuliski. Toivomus olis, että esikoisella käytetyt äippävaatteet menis nytkin päälle ettei kaikkia tarvii uusia!! Töissä mu ei edes tarvii kertoa, että oon raskaana ku kaikki arvaa tästä syömisestä ;-) Toisaalta kaikki tietää, että kaks vuotta on jo yritystä joten en koe mitenkään ongelmalliseksi asiasta ees kertoa.

Pelottaa mennä kotiin ku meillä on itellämme yks koira ja tuttavan koira on nyt hoidossa ja sillä on kelju tapa kakkailla sisälle. Onneks mä meen ennen miestä kotiin niin ehdin korjata ne mahdolliset jätökset koska mulla on kova hiillostus toiseen koiraan ja ne koiran jätökset sisällä ei ainakaan mitenkään paranna miehen koirainnostusta!!!

Mukavaa päivän jatkoa kaikille.

Pantsa ja rv 8+5

Joku eilen kirjoitteli alhaisesta verenpaineesta. Täällä on sama vika, pahimmilllaan oli paineet 39 ja 71, olo oli aika surkea. Lämmintä suihkua ei uskalla ottaa kunnolla, koska muutaman kerran on kylppärissä alkanut näkyyn tähtiä. Ennen raskautta nenästä on vuotanut verta kokonaista 2 kertaa, mutta nyt on verta tullut joka viikko. Ihan käsittämätön juttu, ei varmaan mikään kovin yleinen sivuoire. Ja ruokaa menee ihan liikaa.

Ikävä oire on myös se, että ei millään malttaisi olla ostamatta lastentarvikkeita jo nyt. :)

Marie rv 10+2

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat