Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (38)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen ollut YLE:llä töissä ja myös puhunut siellä kuin maikkarin uutistuottajan kanssa tästä uusinta-buumista. Selitys on molemmilla kanavilla aivan sama: IHMISET TOIVOVAT UUSINTOJA!!! Lähettävät sähköpostia, soittavat, pyytävät ja ruinaavat jotain elokuvia ja ikivanhoja sarjoja kerta toisensa jälkeen.

Turhaan sinä siis MINUA urpoksi haukut, oln sentään koettanut tehdä asialle jotain.

Ja me katsomme televisiosta tällä haavaa vain ja ainoastaan perjantain Ilman johtolankaa ja ehkä keskimäärin kaksi elokuvaa kuussa. Se ei varmaan maksaisi ihan yhtä paljon kuin nyt. Urpo.

" en tajua miksi te urpot valitatte uusinnoista??Soittakaa Yleen, Neloseen ja MTV3:lle (joka eniten niitä lähettää) ja valittakaa sinne. Ei ne uusinnat muuten lopu. Ovat sanoneet että uusinnat ovat ihmisten toiveita eli soittakaa urpot sinne älkääkä täällä valittako."

Olisipa kiinnostavaa tietää, kuinka paljon nämä tyypit, jotka eivät maksa lupaa, koska eivät juurikaan katso televisiota, kun sieltä tulee vain sontaa, todellisuudessa viikossa katsovat sitä. Laskekaapa joskus ihan huviksenne viikon ajan yhteen ne tunnit, jolloin tv on päällä.

Luulenpa, että tulos voi olla yllättävä. Se on vähän niin kuin ruokapäiväkirjan kanssa: en mä tajua, miten mä voin lihoa kun enhän mä syö mitenkään kovin paljon ja en ainakaan epäterveellisiä juttuja.

Ihan ystävyydellä.

-12-

Totta kai on, kun televisio on ja sitä katsotaan. Nuo ' huonot ohjelmat, ei tartte maksaa' -puolustelut on ihan kukkua. IHme, ettei ihmiset voi reilusti sanoa, että en maksa, koska olen vapaamatkustaja ja riski jäädä kiinni on niin pieni, vaan on keksittävä kaikenlaisia höpöhöpöperusteluja, jotka muka oikeuttaa maksamatta jättämisen.

Just joulukuussa hommasin. En kestänyt enää sitä, etten uskaltanut ovea avata jos en tiennyt kuka siellä oli. Jo sitä tuli katsottua luvatta 15 vuotta ;) Nyt helpottaa vaik ketuttaa tuo tv-luvan hinta =/

Mää kattelen Yleltä ohjelmia ja niistä mielelläni maksan! Ylen uutiset on parhaat, urheilua tuijotan (jääkiekot ja yleisurheilut, mitenkäs, eikös jalkkis, siis MM oo kans YLEN?).

Mulla on kaveri joka ei maksa telkkarilupaa ja se ei avaa ovea jollei sille soita ensin varotusta -pelkää että ovikelloa soittaa tarkastaja..

Eikä tule. Uusinnoista ja muusta totaalisesta tosielämä-skeidasta en maksa.

Ilomielein alan maksaa jos/kun laskutus muuttuu käyttöperäiseksi eli siitä maksat mitä katsot.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Ilomielein alan maksaa jos/kun laskutus muuttuu käyttöperäiseksi eli siitä maksat mitä katsot.

Tähän voisi vielä lisätä mobiilipelit!!Sitähän se nykyään on, mobiilipelejä, uusinta, tosi-tv...ja sama alusta, joka päivä....

Vierailija:

Lainaus:

Tähän voisi vielä lisätä mobiilipelit!!Sitähän se nykyään on, mobiilipelejä, uusinta, tosi-tv...ja sama alusta, joka päivä....

Siis ensin opiskelija+opiskelija pariskunta, sitten minimiäitiyspäivärahalainen+opiskelija+lapsi, sitten peruspäivärahalainen+opiskelija+lapsi... Eipä noilla " tuloilla" enää tv-lupaa maksettu. Nyt olemme molemmat saaneet töitä (siis mies valmistunutkin), joten alamme maksaa tuosta tv:n katselustakin.

Ja tarkastaja on käynyt 3 kertaa ovella (5v. aikana), kerran jätin aukaisematta (kun olin raskaana), 2 kertaa olen pakolla joutunut avaamaan kun lapsi on juossut ovelle, mutta aina selvinnyt ilman kiinni jäämistä.

MÄÄ rakastan uusintoja!

Ihanaa tuijottaa Mätlokkia ja Murhasta tuli totta, MÄK KAIVERI oli ihan kuningas, ja HERKUULEPOIROTTI -Niitä sais taas tulla!!

en tajua miksi te urpot valitatte uusinnoista??Soittakaa Yleen, Neloseen ja MTV3:lle (joka eniten niitä lähettää) ja valittakaa sinne. Ei ne uusinnat muuten lopu. Ovat sanoneet että uusinnat ovat ihmisten toiveita eli soittakaa urpot sinne älkääkä täällä valittako.

Emme katso lainkaan YLE:n kanavia, joten miksi pitäisi maksaa?

Minusta pitäisi voida maksaa vain niistä kanavista joita katsoo. Esim. kaapeli-tv.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat