Seuraa 

Hei!

Taidettiin plussailla samoihin aikoihin, jos en väärin muista...?

Mitä sulle kuuluu?

Terkuin Wilima ja masu-asukki

Kommentit (3)

Kiva kuulla että sinulla kaikki hyvin:) Mulla tänään 8+5, eli la 3.9. Kaksi alkiota meilläkin siirrettiin ja yksi ihmisenalku on nyt kasvamassa. Mä olen käynyt kahdesti ultrassa (yksityisellä missä hoidotkin oli), ja ajattelin aloittaa neuvolakäynnitkin siellä tuttujen ihmisten kanssa. Mulla tämä alkuaika ollut vähän hankalaa, mulla on aamusta iltaan tosi voimakasta pahoinvointia ja väsymystä, ja nyt sain vielä järeen flunssan lisäksi. Ja verenvuotoa myöskin, jonka takia täytyy myös ottaa rauhallisemmin siihen saakka kunnes se loppuu. Mulla mahan kohdalla on havaittavissa lievää turpeutta, tuntuu että kaikki kinnaa vastaan.. Joo, valitettavasti en ainakaan muista muita samoihin aikoihin plussanneita, parille ainakin kävi ikävästi:((

Voikaahan hyvin:)

Moi, olipa kiva yllätys kun huhuilit:) Olen täällä lähinnä taustaillut, viime viikkoina ollut kaikenlaista mutkaa matkassa ja välillä voimat olleet aikalailla vähissä. Mulla alkoi mm. veristä vuotoa josta olin tietysti varma että tähän se onni sitten taas loppui, mutta tänään todettiin ultrassa että kaikki hyvin ja asukki voi hyvin:))) Mitä sulle Wilima kuuluu, miten olet jaksellut? Oletko käynyt vielä neuvolassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kiitos kysymystä, minä olen jaksellut ihan hyvin!Ekassa uä:ssä todettiin että yksi hyvävoimainen alkio on kohdussa kasvamassa (kaksihan meille siirrettiin).

Oireista: Ajoittaista kuvotuksen tunnetta sekä " outoja" alavatsa/nivuskipuilua on esiintynyt muutaman kerran, jotka ilmeisestikin johtuvat kohdun kasvamisesta (näin luin neuvolasta saadusta kirjasesta).

Olen jo tosiaan neuvolassa käynyt ja seuraava uä olisi 13.2, joten sitä nyt vaihteeksi odotellaan. Tuntuu ettei tämä odotus ja jännittäminen lopu ikinä, aina vaan saa/joutuu jotain tiettyä päivää odottamaan.Mutta ollaanhan tässä jo voiton puolella!!

Mitenkä, joko sinulla maha on alkanut hivenen kasvamaan?Minulla maha on jo pullahtanut hieman esille, johtuisiko että tämä on toinen raskauteni.

Mitenkäs sinulla raskausviikot muuten nyt?Minulla 8+2.

Entäs laskettu aika?Minulla 7.9.

Kirjoitellaanhan kuulumisia silloin tällöin!Minäkin enimmäkseen taustailen, mutta silloin tällöin kuulumisia olisi kiva vaihtaa.Siitä meidän " porukasta" taisi aika monelle käydä huonosti, näin ymmärsin, harmillista.Muistatko ketä muita onnisti?

Voimia ja tsemppiä sinulle eteenpäin!!

Terveisin Wilima + masuasukki

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat