Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Olen kuullut, että lapsivettä voi joillain " lorahdella" ajoittain kalvoissa olevasta reiästä ja tietenkin nyt pelottaa oma napa...

Ajattelin aluksi, että valkovuoto on vaan runsautunut huomattavasti, mutta nyt on alkanut epäilyttää josko onkin lapsivettä?!!???

Itselläni pikkuhousunsuoja on iltaisin kostea ja kuivailenkin sitä päivän mittaan. Välillä tuntuu, että valkovuotoa - VAI LAPSIVETTÄ??? - oikein lorahtaa tilkkanen pöksyihin..

Mitä kummaa tämä on? Voiko valkovuotokin olla NÄIN runsasta? Entä te, joilla on tullut lapsivettä lorauksina: miten sen erottaa????!!!!!

(Neuvolassa kun sanottiin, että " kyllä sinä sen sitten erotat, kun on lapsivettä" - no tottakai, jos kaikki tulee kerralla niin erotan, mutta entäs tämä lorahtelu....!!!!!!)

AUTTAKAA :o(

Kommentit (2)

Eli oli menossa rv 24, kun alkoi lorahtelemaan. En tiennyt myöskään, onko lapsivettä vai mitä. Epäilin, että on. Ostin apteekista ph-liuskoja, joilla voi mitata vuodon happamuuden. En nyt muista noita arvoja, miten hapanta tai emäksistä lapsivesi on, mutta minulla pyyhkäistessä silloin kun lorahti, liuska muuttui selvästi siihen suuntaan, joka antoi viitteitä, että voisi olla lapsivettä.( Muistaakseni muuttui vihreäksi) Ei haissut miltään, ei ollut minkään väristä, vettä vain. Ja niinhän siinä kävi, että monen mutkan kautta todettiin sen olevan lapsivettä ja heti jouduin sairaalaan, ja erinäisten tapahtumien johdosta vauva syntyi pikkukeskosena rv 26+2.

Toivon, että vuotosi on valkovuotoa ja kaikki menisi hyvin.

oli noilla viikoilla ihan sama juttu ja pyysivät sitten sairaalaan tarkistamaan tilanteen. No valkovuotoahan se sitten oli mutta halusivat kuitenkin varmistaa asian, sillä ei pelkästä kuvailusta voi olla varma kumpaa on. Outoa että neuvolassa vastasivat tuolla lailla, nimittäin mulle ainakin terkkari sano että soita synnärille jos ei vähene. Eli jos epäilyttää ja et saa selkoa kumpaa on niin koita päästä tarkistuttaan tilanne, samalla näkevät ettei ole mitään tulehduksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat