Vierailija

Katsoin mita Huuto.net sivua, kun siita on niin paljon puhetta.

Mika siella kiinnostaa niin kovasti. Ostatteko tavaraa, kauppaatteko itse roinaa?

Kuulostaa silta kun jotkut siella paivittain olevat, selittakaa minulle miksi?

Kommentit (11)

Ovatko mielestänne tavarat/vaatteet edullisia, kun postikulutkin lisätään? Olen joskus etsinyt luistimia, mutta paketin postikulut ovat aika kalliit, joten halvemmaksi tulee ostaa " kalliilla" paikalliselta kirpparilta. Ymmärrän kyllä, että syrjäseuduilla asuvien ostokset

tulevat edullisemmiksi, koska kaupat/kirpparit kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kuin ennen,tuntuu kaikki olevan huuto.netissä kaupan,kun selailee kaupunki kohtaisesti tarjontaa....

Itse ainakin tykkään myydä siellä,koska jää kirppareilla tullut varastamis hävikki nollille.

varsinkin jos etsii jotain tiettyä tuotetta niin pystyt heti näkemään onko sitä huudossa vai ei eikä tarvitse kävellä kirppareita läpi.

Hirveästi en ole ostellut, mutta esim. DVD:ssä postikulut melko pienet ja DVD:n todellakin löytää helposti huudosta hakemalla vain nimellä kun kirpparit joutuisi itse kiertämään läpi ja välttämättä ei silloinkaan löytyisi.

Meidän lapsella ei uusia vaatteita juuri ole.

Mies huutelee samalla tunnuksella jotain elektroniikkaa ja " miesten juttuja"

Siihen jää koukkuun!

enkä huuda jos luulen saavani jostain halvemmalla... joskus voin toki jonkun euron enemmänkin maksaa, koska meillä täällä maalla ei todellakaan ole lähellä hyviä kirpparivalikoimia eikä edes lähimmässä kaupungissa hyviä vaatemahdollisuuksia...

mutta siis ne postikulut pystyy jos on kokemusta vähänkin niin aika helposti jo etukäteen päättelemään... kannattaa kuitenkin kysyä myyjältä ne aina ettei tule sitten mitään ylimääräistä siihen päälle (esim pakkauskuluja..) -> kun olet huutanut olet samalla hyväksynyt myyjän myyntiehdot!

juu, siihen todellakin jää koukkuun! =D

Isompia tavaroita ostan vain samalta paikkakunnalta ja haen itse. Jonkin verran olen ostanut lasten vaatteita, leluja ja pc-pelejä. Hyvät matkarattaat ja lasten sänky on myös löytynyt sitä kautta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat