Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei,

Meillä on helmikuussa muutto Lahteen ja etsiskelen vaunuttelu kaveria/ kavereita. Olen itse Lahdesta kotoisin välilä vain käynyt keski- suomessa asustamassa kaksi vuotta.

Tuttavapiirissäni ei juuri ole pienten lasten äitejä ja olisikin kiva tutustua muihin Lahtelaisiin/ lahden alueen äiteihin.Olisi myös hauska tavata muita monikkoäitejä ja vaaveja :)

Meidän perheeseen kuuluvat äiti 21v ja kaksostytöt 7,5kk sekä iskä 24v.

terv. hippiääinen ja touhuduo 7kk

Kommentit (8)

Mielelläni tulisin mukaan yhteisöönne :)Laitoikin jo jäsenhakemuksen menemään, toivottavasti tulee perille, en ole aiemmin käyttänyt msn joten vielä on aikalailla opeteltavaa. Pistättekö postia sitten sen mukaan miten päätätte?

Terkuin Anna ja kasi touhutyttöä

Meillä olisi Lappeenrannasta Lahteen muutto tuossa helmi-maaliskuun vaihteessa.

En myöskään tunne lahdesta juuri ketään ja kaupunkikin on suhteellisen vieras vielä.

Kavereita kaipailisin..

Hoidan tällä hetkellä kotona 4.vuotiasta erityislasta ja meillä on myös 6.vuotias eskari tyttö.

Olen itse juuri 28.v täyttänyt.

sähköpostia saa laitella, kaisaruuth@hotmail.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä olen 31v täyttänyt lahtelainen, kahden 5v tytön ja pojan äiti. Asumme noin 6km keskustasta hollolaan päin, ei kuitenkaan hollolassa, tässä riihelän ja hennalan välimaastossa.

Tällä hetkellä olen työtön, mutta kovasti etsin töitä.

Lapset on Metsäkankaan päiväkodissa 8 kertaa kk, saavat vähän vaihtelua.

Meillä ei ole muita lapsia, 29v mies löytyy kyllä, päivät hänkin töissä.

Jos joku haluaa kirjoitella niin minna.kinnunen@netti.fi

Heips, kyselisin tästä teidän lahtelais äitien jutusta, eli onko oltava juuri lahdesta vai voiko lähikunnasta ilmoittautua joukkoonne? uudet äiti ystävät eivät olisi pahitteeksi....

Hei.

Itse olen melko uusi Lahdessa, muutimme elokuussa-05 enkä tunne täältä oikein ketään.

Itse olen 20 v ja poika 1 kk vanha.

Ystäviä kaipailisin..

hippiäinen84:

Lainaus:

Hei,

Meillä on helmikuussa muutto Lahteen ja etsiskelen vaunuttelu kaveria/ kavereita. Olen itse Lahdesta kotoisin välilä vain käynyt keski- suomessa asustamassa kaksi vuotta.

Tuttavapiirissäni ei juuri ole pienten lasten äitejä ja olisikin kiva tutustua muihin Lahtelaisiin/ lahden alueen äiteihin.Olisi myös hauska tavata muita monikkoäitejä ja vaaveja :)

Meidän perheeseen kuuluvat äiti 21v ja kaksostytöt 7,5kk sekä iskä 24v.

terv. hippiääinen ja touhuduo 7kk

Moi!

Oletko mihin päin lahtea muutanut,itse asustelen Ruoriniemessä.Meijän perheeseen kuuluu äiti 21v,isi 22v ja pieni vilivilpertti 9kk:ta.

Jos haluat laittaa sähköpostia osoite on:hanna-kaikkonen@netti.fi

T.Leevin äippä

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat