Vierailija

Miten sisäinen onnellisuus ja rauha saavutetaan?

Kommentit (9)

saavutetaan siten, että ollaan taspainossa oman itsen ja muiden kanssa. Se tarkoittaa sitä että arvostaa itseään ja ottaa omat tarpeensa huomioon, muttei toisaalta astu muiden varpaille ja tahtoo toisillekin vain hyvää.

T. Onnistunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulla oli sisäinen onni ja rauha edelleen vaikka parisuhde oli todella pielessä lähinnä miehen mielenterveysongelmien vuoksi. En tuntenut olevani rakastettu tai edes millään tavalla noteerattu. SIlti pystyin olemaan onnellinen.

sanoit että kaikki on hyvin. lähde siis erittelemään hyviä asioita elämässäsi ja ole niistä kiitollinen. esim. terveys, lapset, mies, työ jne.. ole onnellinen siitä mitä sinulla ON. kaikkea ei voi saada eikä tarvitsekkaan.

sinulla on varmasti asiat paremmin kuin monella muulla?

onko elämäsi kenties tylsää?

aloita uusi harrastus. tee itsellesi mieluisia asioita.

miksi olet surullinen, tiedosta se? ja yritä muuttaa asiaa itse tai ammattilaisten kanssa. yritä iloita pienistä arki päivän asioista.

Joskus masennusta ei edes huomaa/tajua sairastavansa itse. Kaikki tuntuu vain apealta. Hakeudu tarvittaessa lääkäriin ja puhu tilanteestasi ammattilaisen kanssa.

Ehkä ulkoiset puitteet on hyvin, mutta jokin sun sisälläsi ei ole hyvin. Koita miettiä mitä se voisi olla. Mitkä tilanteet/asiat saavat sinut tuntemaan siten kuin tunnet?

tuollaisina hetkinä, että elämä on kuitenkin aika lyhyt. Kun se loppuu, ehtii huilaamaan totaalisessa rauhassa ikuisuuden, mutta sen jälkeen ei pysty enää iloitsemaan näistä asioista, mitä täällä maan päällä saa kokea. :)

Otan ihan asiakseni yrittää iloita pienistä asioista, bongailen negatiivisia ajatuksia ja koetan karkoittaa ne heti kun hiipivät mieleen, niin etten jää märehtimään... Lähden vaikka kävelylle sorsia katselemaan tai jotain.

Iloa sinulle päiviisi! :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat