Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei!

Osaisikohan joku auttaa pähkäilyissäni? Tänään täti aloitti vierailunsa..Kierto oli ensimmäinen ovistikuttelun aikana. Oviksen bongasin sekä tikulla että limalla (kaksi viikkoa sitten sunnuntaina) Siitä oviksesta sitten 16-17 päivän kulttua alkoi nyt siis kuukaustisvuoto. Yritystä oli useamman kerran oikeaan aikaan joten pettymys tänään oli todella suuri=( Missä vika?

Kiertoni oli nyt 37 päivää, edellinen 27...Mulla siis toi kierto näyttää heittelevän ja pillerit on jätetty melkein vuosi sitten. mietinkin oliko toi 37 päivän kierto liian pitkä? (yleensä on siinä 30- vähä reilu) Ja miksi pitkä kierto olisi pahaksi raskautumiselle? Mulla oli myös todella paljon kaikenlaisia " tuntemuksia" mitä aiemmin ei ole ollut, esim. kuusi päivää ovulaatiosta todella voimakas kipu alavatsassa josta jopa päättelin että voisi olla kiinnittymiskipu. Noi tuntemukset kyllä loppui viikon jälkeen - sitä ennen olin aivan varma että olen raskaana..

No, pitää vaan taas kasata itsenä ja uskoa että seuraava kerta toden sanoo=)....Tsemppiä kaikille plussailuun!

Kommentit (4)

ovistikuilla sain tasavahvat viivat kp 14, tunsin mahassa kramppailuja kp 20 ja raskausoireet oli tosi selkeät. Ja niin vain täti tuli kp 36. Musta kyllä vähän tuntuu ettei se ovis ollut silloin kp 15 tmv, vaan kp 20. Ovistestistä nimittäin en ollut ihan satavarma oliko ne viivat tasavahvoja vai ei, mutten jatkanut tikuttelua.

Tässä kierrossa (menossa kp 15) en olekaan tikutellut, vaan mittailen aamulämpöjä. Sillä tavalla ainakin tiedän milloin ovis oli. Samoin seurailen limoja, ainakaan vielä ei ole ovislimoja näkynyt. Täytyy toivoa että se ovis nyt kuitenkin tulisi!

http://www.fertilityfriend.com/ -osoitteessa on hyviä vinkkejä, vaatii rekisteröitymisen mutta on tosi hyvä! Tsemppiä uuteen kiertoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hyvä kuulla että rajojen sisällä vielä mennään. Kävin ostamassa kaupasta ison lastin greippimehua - kassan tätikin varmaan ihmetteli mihin moinen määrä..=)Viime kierrossa en juonut (onpi aikas pahaa kuitenkin) mutta muutamassa edellisessä kylläkin. Oli kuitenkin kiva " löytää" tuo ovis ihan ovistikulla (tuli selvästi tummempi viiva kuin testiviiva) kun oli jo mielessä että jos ei ovuloikaan..ja miehellä reissuhomma joten tuo ajoitus voi olla muuten(kin) vaikeaa. Päätin myös jättää kofeiinipitoiset juomat kokonaan. 2 plus vitamiinia olen jo nappaillutkin aika kauan.

Jos näistä olisi jotain apua seuraavaan yritykseen - niin ja pussaonnea kaikille!!!

Olisiko jollain vielä jotain tärppionnea lisääviä vinkkejä - hyviä neuvoja otetaan vastaan=)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat