Vierailija

En esimerkiksi uskalla hakea työpaikkaa, koska en usko, että osaan sen homman, vaikka koulutus on ja arvosanat erinomaisia. Pelkään meneväni lukkoon, enkä osaa toimia ollenkaa. Mitä tehdä???

Kommentit (2)

vaan huonontaa tilannetta. Mulla oli sama tilanne kuin ap:llä (loistavat arvosanat ja itsellä se tunne etten osaa mitään, en pysty mihinkään) ja olen sen takia pilannut koko elämäni. Nimenomaan menemällä omia tunteita vastaan, puremalla hammasta, koettamalla sietää pelkoa. Pelkopa ei siitä muuttunut miksikään vaan paheni pahenemistaan ja seurasi burnout toisensa jälkeen. Ap:n kannattaa kyllä totta kai kokeilla ja 90 % todennäköisyydellä kaikki rupeaa aikaa myöten sujumaan oikein hyvin. Mutta jos käy toisin, ei voi muuta kuin ruveta rakentamaan itselleen minää, joka ei riipu muiden hyväksynnästä. Apua siihen löytyy esim. Tommy Helstenin kirjoista ja googlettamalla Kotkansydän. Jälkimmäinen on avannut mun silmät, aivan loistava. Terapia tietysti myös.

Mikään muu ei auta. Jos et edes yritä, muutut aina vain aremmaksi. Rohkeutta! Hae ammattiapua, jos tuntuu ylivoimaiselta.

Nimim. toinen arkuudesta eroon pyristelevä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat