Vierailija

-maksalaatikko (kuinka usein?)

-hernekeitto

-valmisjauheesta tehty perunamuusi

-Keitetyt makaronit (onko ne tämän ikäiselle liian isoja pureskella, kun hampaita vasta 6?)

-jauhelihapihvi paloiteltuna

Entä kuinka paljon tämän ikäisellä pitää vielä vahtia ettei mene liian isoja paloja suuhun, kun tuntuu että muussaan kaiken vähän turhankin pieneksi kun pelkään että tukehtuu? Ja jos annan käteen leipäpalan tai omenansiivun, niin kyttään koko ajan vieressä ettei saa liian isoa palaa.

Kommentit (5)

Liikaa rasvaa ja suolaa kannattaa välttää (niin kuin kaikkien muidenkin).

Itse en myöskään mielelläni anna eineksiä, niissä on niin tuhottomasti kaikkia lisäaineita.

Ruokapalojen kokoa kannattaa ehkä katsoa, jos tuntuu, ettei lapsi saa purtua tarpeeksi pieneksi. Eikä minusta ole yhtään hysteeristä vähän " katsoa päältä" leivän/ompun tmv. järsimistä, koska tukehtumisvaara on pienillä lapsilla todellinen jos saa liian ison palan irti. Parempi katsoa kuin katua, mutta turha heittäytyä ihan hysteeriseksi ja alkaa pureskelemaan lapsen ruokaa valmiiksi ;).

on tyhjäätäynnä olevia ruokia, ja lisä-aineita pullollaan.

samon jauhelihapihvit, jonset tee niitä itse, itse tehdyt pihvit paloittelisin vauvalle valmiiksi noin rillinpään kokoisiksi paloiksi.

makaronia voit antaa, mieluiten täysjyvä tms kunnon makaronia.

hernesoppaa en antaisi jos on purkkiruokaa, jos teet itse niin onko vauvasi saanut ennen hernettä?eli herne on allergisoiva joten kannattaa antaa ensin tosi vähän esim yksi herne, ja tarkkailla tuleeko allergiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat