Seuraa 

Hei!

Paljon on keskusteltu vaunujen hankkimisesta Saksasta, mutta minua kiinnostaa, mitä maksutapoja on valittavissa - tätä ei minusta keskusteluissa ole puitu.

Käteinen, Visa, PayPal - oliko tämä pingpongissa...miten siis olette maksaneet vaununne? Onko mahdollista maksaa vasta, kun vaunut on toimitettu kotiovelle, vai onko ennakkomaksu ainoa vaihtoehto?

Kommentit (9)

Meillä on tilattu paljon tavaraa saksasta (www.mytoys.de) ja tyytyväisiä on oltu. Luottokortilla on maksettu etukäteen ja tavarat on tuotu joka kerta kotiovelle saakka. Palatus ja takuu pelaa kuten suomessakin. Aion jatkossakin tilata kyseisestä paikasta ja nauttia säästöistä :)

Birdy

Sisältö jatkuu mainoksen alla

seka tietysti myos suomesta (ei asuta siella). maksettu on aina visalla eika koskaan ole ollut mitaan erikoisempaa; en kylla itse ihan tuntemattomalle pikkufirmalle valttamatta maksaisi, mieluiten kaytan isoja, tunnettuja fimoja (esim. baby-walz, amazon, jne) joilta tiedan muidenkin tilanneen. niilla on myos yleensa suojatut yhteydet (" secure site" ) joihin laitetaan luottokortin numero, ihan tavalliselle verkkosivulle en sita mielellani laittaisi. toinen vaihtoehto jota varsinkin suomesta ostaessani olen kayttanyt on tuo euro-maksu, tosiaan ilmainen. mutta en tieda miten paljon isommat firmat esim. sellaisia hyvaksyy, voi vaatia heilta kohtuuttomasti tyota tarkistella etta maksu on tullut tilille (kukaan tosiaan tuskin lahettaa tuotetta ennenkuin hinta on maksettu), kun taas luottokorttimaksut toimivat automaattisesti.

Tilisiirto Saksaan oli tosi helppo tehdä. Maksoin itse omalta tililtäni Osuuspankin verkkopankin kautta. Valitsin ensin uuden maksun ja sitten ulkomaanmaksun. Tilisiirto Eu:n sisällä ei maksa mitään ja maksu on vastaanottajan tilillä 3-4 pankkipäivässä.

kotimaisesta verkkokaupasta. Veloitus sujui verkkomaksulla, josta sai tulostettua kuitin.

Ulkomailta olen tilannut kerran miehen Visalla ja sen jälkeen tulikin se juttu, jossa luottokorttien numeroita oli levinnyt vääriin käsiin! Onneksi meidän tietoja ei ollut mennyt. Tilisiirrolla kuvittelisin maksun ulkomaille olevan hankalampaa.

Mutta etukäteen ne tuotteet pitää maksaa, ostaa sitten kotimaasta vaunut tai ulkomailta. Ollaan tilattu samasta paikasta vaunut, turvaistuimet ja leluja, aina on tavara tullut nopeasti.

Meillä mies tilailee paljon tavaraa Saksasta ja Usasta, eikä ole koskaan ollut mitään huomautettavaa. Luottokortin numero pitää antaa ja ne velottaa sitten hinnan ja aina on tilatut tavarat myös tulleet perille. Kerran sattui niin ettei tilattua tavaraa ollutkaan varastossa ja olivat jo veloittaneet maksun. Ilmoittivat kuitenkin sitten milloin tavaraa tulee, että odotetaanko vai halutaanko maksu takaisin. Mies halusi maksun takaisin ja pari pankkipäivää meni kun rahat oli tilillä.

Nämä paikat josta tilataan on " testattu kavereilla" , eli kaverit ovat tilanneet ja kun homma on pelannut niin sitten mieskin on tilannut.

nellariina

velottavat kun vaunut lähtevät kuriirin matkaan Saksasta.

Eivät tietenkään lähetä vaunuja ennen kuin ne on maksettu.. sehän olisi sulaa hulluutta kauppiaan puolelta ;o)

mutta itse vain ajattelin, että miten luotettavia nämä tavarantoimittajat sitten ovat, jos pistän likoon vaikkapa 500 euroa, niin tuleeko tavara varmasti perille vai jäänkö nuolemaan näppejäni 500 euroa köyhempänä.

Vaikka olenkin IT-ammattilainen, niin kyllä minulla on tietty ennakkoluulo verkkokauppaan ja tällaiseen etumaksujärjestelmään...siis aina mahdollisuuksien puitteissa pyrin itse tekemään verkko-ostokseni postiennakolla tai vaikkapa jollain käsirahasysteemillä...kertokaa pliis hyviä kokemuksia, niin saan ennakkoluuloni kitkettyä pois :)

Me tilasimme Saksasta vaunut ja maksu hoitui Eu-tilisiirrolla. Emme ole vielä saaneet vaunuja, joten jännityksellä odotetaan miten käy. Mukavalta tuntui kuintenkin sähköpostitse tullut varmistus, että rahat ovat tulleet perille. Sähköpostiviestit ja tiliote ovat toivottavasti ongelmatapauksissa jonkinlainen todiste siitä, että kaupankäyntiä on tehty. Luottavaisin mielin tässä odotellaan ja jos nyt kaikki ei mene nappiin, niin rahaahan se vain on.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat