Seuraa 

Kun tuossa aiemmin kysyttiin lastenvaatteiden hinnoista, niin kysyn samaa aikuisten vaatteiden hinnoista? (Tätä kyselyä ei pidä ottaa liian vakavasti, eikä tarvitse kommentoida perheen tuloja, tmv. =)

eli esim.

- alusvaatesetti (rintaliivit+housut)

- paitapusero

- neule

- farmarit

- talvitakki

- saappaat tai muut talvikengät

- juhlamekko tai muu juhla-asu (ilman kenkiä)

Kommentit (15)

- paitapusero

- neule

- farmarit

- talvitakki

[/quote]

-alusvaatesetti 30e

-paitapuseroita en käytä

-neule 50e

-farkut 100e

-talvitakki 200e

-kengät 100e

-juhla-asu 100e

Tyylini on nuorekas,ostan paljon vaatteita Vilasta,Benettonilta,Espritiltä ja Vero Modasta.En ole lainkaan paitapusero-tyyppiä ;).Vaatteessa pitää olla jokin juju! Merkillä ei niin väliä jos vaate miellyttää silmää,paita voi olla vaikka H&M:stä ja kokonaisuuden kruunaa arvokkaammat saappaat.Edullisestikin voi pukeutua kivasti jos on silmää :)

- alusvaatesetti (rintaliivit+housut) yhteensä 80 e (en valitettavasti ole hirveän kiinnostunut...)

- paitapusero 130 e

- neule 130-150 e

- farmarit 200 e

- talvitakki 250-300 e

- saappaat tai muut talvikengät 200 e

- juhlamekko tai muu juhla-asu (ilman kenkiä) 350-400 e

Onneksi " laukut" ei ollut oma rivinsä...;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

- alusvaatesetti (rintaliivit+housut) * 50¿

- paitapusero * 100¿

- neule * 100¿

- farmarit * 130¿

- talvitakki * untuvatakki, tmv. 250¿, villakangastakki 350¿

- saappaat tai muut talvikengät * 130¿

- juhlamekko tai muu juhla-asu (ilman kenkiä) * 250¿

Itse olen kenkä- ja laukkufriikki siinä mielessä, että kenkiä on tosi paljon ja laukut ovat kalliita. Ei nyt äärisuperhyperkalliita uniikkeja tai Dolce & Gabbanaa, tmv. mutta Longchampia, Perlaa ja Mulberrya nahkaisena. Ja kankaisetkin ns. merkkikasseja.

Itsellenikin ostan aika paljon, vaatehullu kun olen. Omat ostot olen perustellut sillä, että vaatteita käytetään kauemmin & haluan pukeutua laadukkaisiin & hyvännäköisiin vaatteisiin.

- alusvaatesetti (rintaliivit+housut) n. 100 ¿

- paitapusero n. 100 ¿

- neule n. 150 ¿

- farmarit n. 150 ¿

- talvitakki - laskettelutakusta 400 ¿, untuvatakista 400 ¿, ulsterista 600 ¿

- saappaat tai muut talvikengät - saappaista 150 ¿, hyvistä ulkokengistä saman verran

[/quote]

- jakku- tai housupuku 400 ¿, mekkoja en niinkään käytä

ja niin onneksi tässä ei ollut laukkuja eikä urheiluvaatteita

t. Kaisastiina

Finette:

Lainaus:

Kun tuossa aiemmin kysyttiin lastenvaatteiden hinnoista, niin kysyn samaa aikuisten vaatteiden hinnoista? (Tätä kyselyä ei pidä ottaa liian vakavasti, eikä tarvitse kommentoida perheen tuloja, tmv. =)

eli esim.

- paitapusero

- neule

- farmarit

- talvitakki

Lapselle ostan jotain alesta, mutta itselle tuskin mitään. Jos menen ale myynteihin niin kaikki mitä itselle olen ostanut on yleensä aina täydessä hinnassaan...Olen kyllä tosi kranttu ja vaikea omien vaatteiden suhteen.

Alusvaatteet 150¿ olisi varmaan maksimi...

Paitapusero apua en käytä paitapuseroita, mutta 120¿ olisi varmaan kipuraja...

neule 150¿-200¿

farmarit 200¿

talvitakki 1000¿ taitaa olla kipuraja, vaikka mukaan on joskus tarttunut 1200¿ maksanut takki...

saappaat 200¿

juhlamekko riippuu niin juhlista...550¿ maksoin viimeksi...

Omien vaatteiden suhteen en katsele hintoja. Olen niin kranttu, että ostan kaiken mikä on oikeasti mun juttu. Niitä tuotteita tulee vaan liian harvoin vastaan! Kaikki omat vaatteeni on " ihan pakko saada" vaatteita...en osta mitään " ihan kiva" tuotetta. Noi ihan kiva tuotteet jää kuitenkin pitämättä ja on ihan turhaa rahanmenoa! Samoiten laatu pitää olla kohdallaan! Ennemmin maksan enemmän vaatteesta mikä pysyy hyvänä niin kauan kun sitä tarvitsen ja se minua miellyttää! H&M sun muut on yleensä kertakäyttövaatteita...yksi pesu ja vaate on lähempänä lumppua.

liiveistä 40-50¿, mutta housuja ostan yleensä 5kpl/5¿ tarjouksista :)

- paitapusero

en ole vuosiin ostanut kaupasta, mutta kirpparilta silloin tällöin n.5¿

- neule

max. 100¿

- farmarit

max. 90¿

- talvitakki

pitäis ostaa... ehkä 100-150¿

100¿

[/quote]

riippuu juhlista...ehkä max. (tosi läheiset hienot juhlat) 150¿

Satsaan enempi retkeilyvaatteisiin, kuin muihin ja se valitettavasti näkyy aina kun pitäis mennä vaikka vaan kerhoon... :)

* en ole koskaan ostanut yhdenmukaista settiä. Rintaliiveistä maksaisin maksimissaan 50e (esim äitiysliivit), kalleimmat mitä nyt on ovat maksaneet 30e. Housuista sitten maksimissaan 10e.

- paitapusero

* en käytä, mutta ehkä joku 20-30e maks.

- neule

* 20-30e

- farmarit

* Viimeksi maksoin 35e ja vähän kirpaisi. Tosin hyvännäköisiä ei tahdo ihan halvalla löytää.

- talvitakki

* Pidän kolmatta talvea samaa takkia, aikoinaan maksoin siitä noin 100e

* Ehkä noin 50-70e

- juhlamekko tai muu juhla-asu

* En omista yhtäkään, mutta maksimissaan ehkä 70e voisin maksaa.

- alusvaatesetti (rintaliivit+housut) 178EUR ihan liikaa mutta La Perla maksaa

- paitapusero En usko että olen maksanut enempää kuin 100-120EUR

- neule n.100EUR

- farmarit 200EUR " seven"

- talvitakki 350EUR

- saappaat tai muut talvikengät 250EUR

- juhlamekko tai muu juhla-asu (ilman kenkiä) Silkkinen iltapuku Boss 400EUR

Onneksi noi on makseja eikä tule osteltua itselle niin usein....varsinkaan näin synnytyksen jälkeen.

Itse olen tykästynyt Longchampin laukkuihin, sekä nylonpintaisiin & nahkaisiin. Nahkaiset oon etupäässä ostanut lentokentältä MBoxin myymälästä ja sitten heidän alesta. Maxhintana olen pitänyt 200 euroa nahkalaukusta.

Ja kun yhdestä nahkalaukusta alkoi vetoketju temppuilla, vein laukun M-Boxiin ja he lähettivät sen Longchampin tehtaalle Ranskaan korjattavaksi.

Laukuissa oon todennut, että kun ostaa kunnollisia & laadukkaita, niin ne ovat miltei ikuisia. Tietty kaappiin on kertynyt erinäinen kasa hetken mielijohteesta ostettuja halvempia laukkuja...

Mulberryä kuolaan ja toivon, että jospa mies ostaisi mulle synttärilahjaksi sellaisen kentältä... Toivossa on hyvä elää:)

Kaisastiina

- alusvaatesetti (rintaliivit+housut) 25¿

- paitapusero 25¿

- neule 25¿

- farmarit 30¿

- talvitakki 50¿

- saappaat tai muut talvikengät 40¿

- juhlamekko tai muu juhla-asu (ilman kenkiä) 40¿

Ja nuo on maksimi hintoja. Varsinkaan alusvaatteista en ole koskaan noi paljoa maksanut. Nimimerkillä himoshoppaaja alennusmyyntien aikaan =)

Itse voisin maksaa...

*alusvaatesetti 70 e (näihin tosin en yleensä juurikaan panosta...)

*paitapusero 80 e

*neule 100 e (tolla hinnalla oltava sitten jo villaa tai silkkiä)

*farkut 90 e, tosin juuri huomasin haluamieni äitiysfarkkujen maksavan yli sata euroa

*talvitakki 200 e

*talvikengät 100 e, talvisaappaat 200 e

*juhlapuku 250 e

- alusvaatesetti (rintaliivit+housut) max 100e

- paitapusero en juuri käytä mutta max 80e

- neule max 100e

- farmarit max 150e

- talvitakki max 200e

- saappaat tai muut talvikengät max 120e

- juhlamekko tai muu juhla-asu (ilman kenkiä) max 200e

Tosin näin kotona ollessa tulee osteltua vaatteita melko vähän. Tällä hetkellä lähinnä äitiysvaatteita:)Se minua vain usein ihmetyttää että miksi niin monet ovat valmiita satsaamaan omiin vaatteisiinsa suuriakin summia ja sitten lasten vaatteet ostetaan mahdollisimman halvalla kirppareilta.Tunnen yhdenkin tapauksen jossa kontrasti on todella suuri eikä lapseen todellakaan haluta laittaa rahaa!Itse koen että niin aikuisen kuin lapsenkin vaatteet tulee olla siistit ja laadukkaat...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat