Vierailija

Nimim. eilen plussannut

Kommentit (14)

Pitää vain olla nykyään niin varovainen, ettei hehkuta vallan tuota raskaaksitulemisen helppoutta.

Vierailija:

Lainaus:

Pahalta tuntuu siksi, että moni ystäväni (paljon äidillisempiä ja kärsivällisempiä kuin minä) kärsivät lapsettomuudesta monen vuoden yrittämisen jälkeenkin. Ja minä, melkoisen itsekäs ja mukavuudenhaluinen persoona, pamahdan paksuksi ensimmäisellä yrittämällä, kun en lapsiasiaa ole ehtinyt edes sisäistää... Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jotkut lääkkeet, joita käytetään lapsettomuushoidoissa, saattavat antaa väärän plussan, koska ne sisältävät istukkahormonia.

Raskaus voi toki mennä kesken jo varhaisessa vaiheessa. Eli alkio on kiinnittynyt, mutta kasvu pysähtyy, kun jokin prosessissa menee pieleen. Silloin muistaakseni puhutaan kemiallisesta raskaudesta. Tämähän on yleistä. Mutta silloinkin on raskaus alkanut.

-Mistä se testi sen plussan kehittäisi, ellei virtsasta löydy raskaushormonia, johon testi reagoi!

Kuten sanottu, joitain poikkeuksia (kuten keskenmenon tai abortin jälkeen tai jotkin lääkkeet) on; nämä ovat siis poikkeuksia, joissa raskaushormonia on elimistössä, vaikka raskautta ei (enää) olekaan. Sinun tapauksessasi tämä ei tietenkään ole vaihtoehto, joten ONNEA VAAN ODOTUKSEEN!

Piruja en halua maalailla seinille, mutta pidä kuitenkin näin alkuvaiheessa mielessä, että suuri osa ihan ensimmäisistä raskauksista päätyy ikävä kyllä keskenmenoon. Varsinkin jos plussasit tosi aikaisin, voi vuoto vielä alkaa, eikä välttämättä eroa paljoakaan normaalikuukautisista. Mutta tämä siis todellakin vain siksi, ettei nyt ehkä ihan ekana viikkona kannata lastenvaunukauppaan rynnätä...Mitä suurimmalla todennäköisyydellä kaikki menee ihan hyvin! -Ota ihan rauhassa, elä normaalisti ja pidä huoli itsestäsi.

Pahalta tuntuu siksi, että moni ystäväni (paljon äidillisempiä ja kärsivällisempiä kuin minä) kärsivät lapsettomuudesta monen vuoden yrittämisen jälkeenkin. Ja minä, melkoisen itsekäs ja mukavuudenhaluinen persoona, pamahdan paksuksi ensimmäisellä yrittämällä, kun en lapsiasiaa ole ehtinyt edes sisäistää... Ap

Minä, entinen " en koskaan hanki lapsia koska ne pilaavat mukavan elämän" olen raskaana! Ja tärppäsi heti ensi yrittämällä!

On se elämä ihmeellistä...

Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat