Vierailija

Puoli vuotta sitten kyllästyin olemaan lihava!

Kahden lapsen mukana kiloja oli tullut kauheasti lisää, ihan huomaamatta. Ja aina ajattelin, että enhän minä ole lihava, kun en ole ennenkään ollut...

Kuitenkin monta kertaa yritin laihduttaa, mutta ei se koskaan onnistunu.

Mut sitten kun oikeesti päätin, että nyt kilot lähtee, niin lähtihän ne ja nopeasti. En tarvinnut mitään poppakonsteja vaan aloitin lenkkeilyn, makean syönti minimiin ja muutenkin vähemmän ruokaa mahaan. Ja 11kg lähti noin 4kk:ssa!

Kyllä on itsetunto noussut ja vaateostoksilla on ihanaa kun voi ostaa 38 kokoisia vaatteita 42:ten sijaan...

Kommentit (7)

Muistan itse hyvin sen tunteen, kun menin laihtumisen jälkeen ensi kerran vaateostoksille. (laihduin 14 kiloa, koosta 42 kokoon 34-36) Ostin itselleni housuja ja aloitin sovittamisen koosta 38, loppu viimeksi ne koon 34 housut olivat sopivat...voi sitä onnen tunnetta, olisin voinut halata kaikkia vastaan tulijoita :)

Mä laihdutin kans syksyllä niin, että koko muuttu. Käytin vaatteita kokoa 40, nyt mahtuu 36 ja jotku 34 vaatteet.

Toi elämän iloa lisää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

itsellä lähti 6 viikkoa sitten projekti käyntiin, terveyssyyt ja kyllästyminen läskiin oloon. 5 kiloa on lähtenyt ja 11 on vielä saatava pois. Kevät tuntuu jo nyt keväältä, elämän iloa on tullut lisää.

Ei haittais vaikka muutama kilo vielä lähtis, mutta silti tunnen itseni jopa laihaksi=). En olis ikinä uskonu, että musta on tähän!

Suosittelen kyllä kaikille pientä painonpudotusta, jos painon kans on ongelmia. Elämänlaatu paranee ja itse olen ainakin paljon iloisempi!

t.ap

täältä liityn iloiseen joukkoon! Aloitin vuoden alussa elämäntapa remontin. Kiloja on lähtenyt vasta reilut 3 kg, mutta tänään EKAN KERRAN moneen vuoteen vaaka näytti vähän alle 70. Eli uusilla kymmenillä siis. Taas jaksaa ponnistella. Vielä n 5kg jäljellä ylimääräistä..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat