Vierailija

vanhempia paikalla? Miten on elämä lasten kanssa sujunut? millaisia lapsia teillä? mulla pojat 30.11.03 ja 1.12.04 =)

Kommentit (5)

mulla on kanssa tuo vanhempi poika aina ollut helppo lapsi ja uhmaltakin on toistaiseksi vältytty =) pikkuveli onkin sitten ihan toista maata =)

Hyvin on elämä sujunut, tutti annettiin pois jouluna ja nyt ollaan pari päivää käyty jo potalla :)

syö hyvin, nukkuu hyvin, leikkii hyvin...

On niiiiiiin ihana lapsi! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vilinää ja vilskettä riittää meidän huushollissa! Puhe on hyvin kehittynyttä keskosuudesta huolimatta ja tyttö alkaa olla päiväkuiva. Poika käyttää vielä vaippoja pottailun ohella.

Puhetta tulee kuin tykin suusta (äitiinä tullut?), kovin on ollut neiti " minä itse" pari viimeistä kuukautta. Pottailua pikkuhiljaa lisätty, vaipat on vielä mutta silti menee välillä ihan oma-alotteisesti pissalle.

Rankka välillä mutta silti niin ihanaa tämä kotiäitinä olo... (isoveli myös kotona, -02 syntynyt keskosheppu)

Pojan kanssa mennyt hyvin. Kovin itsenäinen tyyppi jo. Aina ollut helppo lapsi, nukkuu ja syö hyvin. On iloinen ja ei uhmaa onneksi vielä. :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat