Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minä olen yksi teistä.

Alkuun ajattelin, etten äänestä kumpaakaan tai tyhjän lapun, mutta sehän olisi ollut äänetön tuki Haloselle.

Olen vuosien saatossa tympäänytnyt sdp;n tyyliin tehdä politiikkaa. Muistelkaapa Lipposen möläytykset ja äyskäröinnit?

Halosen heitot (haukkui Vanhasta hiljan).

Olen ehdottomasti sitä mieltä että Niinistöä kannattaa nyt äänestää.

On mahdollisuus katkaista tuo sdp:n syövän kaltainen soluttautuminen joka paikaaan, tehtävään ja virkaan.

Siksi Niinistö.

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tyhmää kannustaa jäämään kotiin.

Saattaa siinä käydä nimittäin niinkin että juuri Halosta äänestäneet/kannattavat ovat jäämässä kotiin

= )

hänelle päämninisteriyden.

Halonen tuki Lipposta koska tiesi että Jäätteenmäki olisi kisannut nyt Halosta vastaan jos olisi edelleen pääministeri.

Jokainen politiikkaa seuraava tietää, että sdp ajojahtasi jäätteenmäen ulos.

Niinistölle ääni täältäkin!

Muistellaanpa sitäkin, kuinka juuri Halonen ja Lipponen olivat pääasemissa erottamassa Jäätteenmäkeä pääministerinpaikalta!

Niinistölle ääni!

herroja ja rouvia muu Suomi nyt kiinnostaa, kun pitäisi saada kepulaisia oman ehdokkaan taakse. Falskia paskaa molempien ehdokkaiden maaseutukosiskelu. Suoraselkäinen teko on jäädä äänestyspäivänä kotiin.

joka tuntuu välittävän ihmisistä, enkä sellaista ketkua kuin Sauli, jolla kiinnostaa vain oman lompakon paksuuden kasvattaminen. Vanhanen olisi ollut paras, näistä Halonen parempi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat