Vierailija

Laihdutettavaa olisi n.10kg, tiedän et ei ole paljoa. MUTTA, ongelma on se että mieheni ja kaikki ystäväni sanovat etten pysty siihen, että olen niin laiska ym. Tiedän, olen kyllä, polveni meni 6-vuotta sitten, en ole sen jälkeen tehnyt mitään. :( Ei paljon huvita edes yrittää kun kaikki tolla asenteella, mutta aion näyttää, kunhan ei lannista liikaa.

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

täällähän olisi se kympin kimppa, mutta en oikein sinne mukaan haluaisi. Tässä s-postiosoite johon voitte laittaa meiliä, siis kutonen ja se saarelainen! vauvalehteavarten@suomi24.fi ja sitten voidaan antaa normaaliosoitteet tai pitää nuo " nimettömät" , miten vain. Mun urakka alkaa maanantaina, koska teillä?

Minulla tavoite kesäksi se 10kg pois, tai ei edes välttämättä kiloja niin paljon, kunhan peili ja mittanauha näyttää eri tuloksia kesällä kuin nyt. :) Nyt olen todella päättänyt että hitot noista vähättelijöistä, minä aion sen tehdä! Ja tuntuu niin hyvältä tämä päätös!

mene uimaan tai vesijumppaan, ei haittaa kipeä polvi.

Uimahallissa on aamulla/aamupäivällä rauhallista ja vesijumppaa (jos siis et tahdo pahimpaan ruuhka-aikaan mennä)

itse ainakin käyn mieluummin " mummo-aikaan" niin ei ole vartalosta paineita :)

Kyllä, mutta kannattaisko meidän vaikka vaihtaa s-postiosoitteet, av:lla vaikea tsempata. Alkuun haluan 10kg pois, en ole edes uskaltanut käydä vaa' alla, pitäisi kai. Oletko miettinyt salia jossa lapsiparkki? Oma äitini lupasi tulla silloin tällöin, ja tuttuni kehui saliajossa kuulemma todella hyvä lapsiparkki.

ap

Olen menossa maanantaina kuntosalille, tapaan siellä jonkun ihmisen joka tekee minulle henk.koht ohjelman, ottaen huomioon polveni ja tavoitteeni. Mietin vain millä selitän iltaisia poissaoloja, toisaalta, voisihan sen tehdä niinkin että käyn aamupäivisin ja jos äitini olisi sen aikaa meillä. Totta, ei siitä miehen tarvitse tietää, eikä sen koommin kavereiden. Hyvänsyömiseenkin keksin jo tekosyyn; sanon että on veto siskoni kanssa kahden kk namilakosta, koska on siihen onesti yrittänyt saada mukaan! :)

Tuo on todella törkeä asenne muilta - sama kuin lapset välillä sanoo (tietty naapurin kakaran ) omilleni:" Etkö sä nyt osaa, katso nyt mitä sä oikein teet!" Totta kai osaa ja ainakin oppii ja sama on sinun kohdalla, se on vaan ikävää, että jotkut noin törkeästi vähättelee sinua!

JK. Minullakin on 10kg pudotusta vielä edessä - nyt menen 67kg:ssa - ja vaikka tämän saitin laihdutuspinoissa en loistanutkaan, niin en ole luovuttanut - minulla aiemman tavoitteen -1kg/viikko on tuossa -1kg/kk. Silläkin ehtii perille :))))))

Ja jos kotona on motivaatiota syömässä mies ja ehkä kavereitakin, tee päätös, ettet puhu asiasta heille mitään. Teet vaan, laihdutat ja annat niiden huomata sitten lopputuloksen. Tee siitä oma projektisi, joka ei niille uskonpuutteesta kärsiville kuulu ollenkaan, ja jaat jutun näiden äsken löytämiesi tsemppikamujen kanssa. Jätä kaikki painoosi ja syömiseesi liittyvät mahdolliset negatiivisen kommentitkin ihan huomiotta.

Kipeän polven kanssa voi tehdä monia juttuja, joten ei laihtumista tarvitse jättää vain ravinnon varaan. Monet jumpat onnistuu kyllä, ja uinti on todella hyvä liikuntamuoto. Lisäksi kuntosalilla voi valita sellaisia liikkeitä, jotka eivät polvea rasita. Ja kun lihakset kasvavat, energiankulutuskin kasvaa, ja painon putoaminen helpottuu.

Hyvin se menee!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat