Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Heipparallaa! Mulla nyt meneillään kp 18/24-29 ja tässäpä eilen illalla huomasin yhen jutskan,eli lämmöt tais olla jonnekin kp 12 asti norma. 36,5 sitten nousivat 37,0 ja nyt eilen ja tänään ollu vaan 36,3. Mikähän sen aiheuttaa?Kun eikös se oo niin että oviksesta lämmöt nousee ja laskee hissuksiin (?) ennen ku menkat alkaa?Mulla on kyllä ollu just noin,lämmöt laskee viim. sinä pvänä kun menkat alkaa.Mutta mikshän nyt onpi näin? Iltaisin tuntuu että tuleepi flunssa;nenä menee tukkoon ja palelee ihan älyttömästi-->tuntuu että on kuumetta tuloillaan,mutta lämmöt onkin silti noin alhaalla. Aamulla ei sit tunnu mitään flunssaoireita.

Osaiskohan joku arvailla mitä toi lämpö-sekoilu meinaa..?:)

Kommentit (2)

Niin,ollakko vai eikö olla??Siinäpä vasta kysymys,mutta viikko ja risat pitäs vielä jaksaa..:/ On tässä kyllä niin super pitkään ooteltukin plussaa,että vois pikkuhiljaa alkaa tulemaan :)

Tietääkö kukaan tai onko kokemusta,kun olin lukevinani jostain muualta että joillakin kiinnittymisen aikoihin lämmöt voi romahtaa ja nousta sitten korkeaksi sen jälkeen?Kuka tietää?On tässä kyllä jo sen verran epätoivonen että jos pikkunenkin ei-normaali- juttu löytyy,on toiveet heti katossa..kuitenkin joutuu verisesti pettymään.Noh,pitää yrittää olla tutkimatta itteesä tän enempää ja toivoo ettei menkkoja ala kuulumaan n. ens viikonloppuna.

Joku tässä lähipäivinä kirjoitti samanlaisista " flunssaoireista" ja testasi pari päivää ennen menkkojen oletettua alkua komean plussan. Ollakko vai eikö olla????

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat