Seuraa 

Tuossapa tuo kysymys olikin. Itselläni yksi onnistunut raskaus, jossa rinnat kipeytyivät jo ennen kuukautisten odotettua alkamisaikaa ja pahoinvointi alkoi rv 6. Sen jälkeen on kokemus tuulimunasta, jossa ei minkäänlaisia raskausoireita väsymyksen ja mahan turpoamisen lisäksi. Ihmettelin silloin tuota rintojen kipeytymisen puuttumista ja "liian hyvää oloa" ja arvasin että kaikki ei ollut kunnossa - ja oikeassa olinkin kun tuulimuna todettiin rv 6+4. Nyt olen taas raskaana rv 4+4 eikä taaskaan ole rinnat kipeät. Olen siis jo tuominnut tämänkin raskauden tuulimunaksi melko suurella todennäköisyydellä. Minkälaisia kokemuksia teillä on? Negatiivisten kokemusten ja omaan liiankin tarkan vaiston takia on vaikea pitää toivoa yllä...

Kommentit (4)

Mulla on nyt viides raskaus menossa. Ensimmäisessä rinnat oli hirveän kipeät jo ennen plussatestiä, poika tuli. Toisessa eivät olleet arat, mutta pahoinvointia oli. Se raskaus meni kesken. Kolmannessakaan ei rinnoissa ollut mitään tuntemuksia, mutta terve tyttö tuli. Neljännessä ei siinäkään tuntemuksia rinnoissa, eikä oikein muitakaan oireita, ja tämäkin raskaus päättyi huonosti. Tällä kertaa rinnat alkoivat aristaa jo noin viikko ennen menkkojen oletettua alkupäivää.

Eli mun kohdallani tuo rintojen arkuus ei ole ollut mitenkään verrannollinen raskauden sujumiseen. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin! Tiedän tuon tunteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ensimmäisessä raskaudessa ei rinnat kipeytyneet yhtään ja etovaa oloa oli tosi vähän; saimme tytön.

Toisessa raskaudessa rinnat tulivat älyttömän aroiksi muutamaa päivää ennen kuin kuukautisten piti alkaa ja arkuus jatkui 4kk:tta ja etomisentunnetta oli usein, melkein joka päivä 3kk:n ajan; saimme pojan.

Nyt kolmas raskaus on puolivälissä ja on ollut vain harvoin pientä etomisen tunnetta, rinnat ovat aivan normaalit.

Kaikissa raskauksissa on ollut väsymyksen tunnetta.

Toivottavasti sinulla menee kaikki hyvin.

Vastaanpa tännekin oman kokemukseni. Eli minulla kipeytyi ensimmäisestä vasta 10 viikoilla rinnat (En muista enää tarkkaa!). Ja tässä toisessa raskaudessa nyt aiemmin eli nyt viikon verran ollut rinnat kunnolla kipeät.

Eli mulla siis alkanut se vasta myöhemmin kunnolla.. Toisesta voi olla, et oli ennen plussaa arat vähän..

Mutta toivotaan, että sulla vain ei ole vielä tullut se vaiva tässä raskaudessa niin aikaisin ja kaikki on hyvin! Onnea raskaudesta :)

Emmuli rv 8+6

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat