Seuraa 

Olen nyt rv 38+4 ja muutamana yönä on tullut muutama kuukautiskipuja muistuttava supistus. Viime yönä jo napakampia kuin aiemmin. Olen ollut aika rauhallinen näiden vauvajuttujen valmiiksilaiton ym. kanssa, mutta tänään on tuntunut siltä että pakko laittaa kaikki valmiiksi tänään. Sairaalakassikin on vielä pakkaamatta. Jotenkin tuntuisi,että alkaa pian tapahtua. Mutta voiko sen todellakin aavistaa voi onko se vain omaa toiveajattelua siitä että pääsisi jo synnyttämään?

Kommentit (6)

Noin kaksi viikkoa ennen pojan syntymää (rv 36) tuli reippasti kirkasta limaa. Rv 38 aamulla tuli liman seassa kuivunutta verta, mistä aavistelin että pian lähdetään synnyttämään. Menin kuitenkin illalla kaverin tupareihin, ja palasin kotiin kymmenen aikaan, ja heräsin aamulla 07.55 hyvin nukutun yön jälkeen (en ollut nukkunut hyvin moneen kuukauteen) siihen että osa lapsivesistä tuli. Supistukset alkoivat tuntia myöhemmin ja seuraavana yönä klo 01.22 poikamme syntyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sen liman tulon jälkeen rupesin tehokkaasti laittamaan tavaroita yms. vauvalle valmiiksi. Hyvä niin, kun eihän siinä mennyt enää kuin se kaksi viikkoa.

ensimmäinen synnytys: Olin todella levoton ennen synnytystä kävelin ympäri taloa koko ajan. Synnytys kesti 5 tuntia ja oli helppo. En aavistanu ollenkaan että synnytys käynnistyisi...

Toinen synnytys: Olin edeltävänä päivänä erittäin väsynyt ja kipeä, makoilin paljon. Kipuja oli vatsalla ja selkä oli kipeä. Kipu oli painon tunnetta ja pakottavaa särkyä. Aavistin kyllä että kohta synnytys käynnistyy ja seuraavana aamuna synnytys siiten käynnistyi ja kesti 2 tuntia, oli myös helppo vaikka ponnistus oli vaikeampi kuin ensimmäisellä.

Mulla ei ollu varsinaisesti mitään oireita (supistuksia ym) mutta aavistin vaan että seuraavana yönä vauva syntyy. Sanoin miehellekin että viedään jo koirat hoitoon kun yöllä tulee lähtö. Pakkasin kaikki valmiiksi. Yöllä n. klo 4 alkoi kipeät supistukset, jotka tihenivät koko ajan. Aamulla lähdettiin synnyttämään ja samana iltana oli terve tyttö syntynyt maailmaan :)

äärettömän väsynyt muutama päivä ennen ja myös maha oli löysällä. Lieviä supistuksia tuntui edellisenä yönä ja poika syntyi vuorokauden päästä, muuten raskausviikoilla 38+4 ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat