Vierailija

menee hermot! soittelee ja painostaa koko ajan, ja pelottelee kaikilla mahdollisilla vaivoilla mitä tulee " varmasti" jos synnyttää alakautta.

ite on tietysti leikattu joka kerralla, en kyllä tiedä mistä syystä. miten se muka voi arvostella alatiesynnytystä jos ei oo sitä kokenu?

en tietenkään usko kaikkea enkä edes kuuntele, mutta joskus kyllä kun on päivällä kuunnellu sen paasaamista, niin tulee typeriä ajatuksia mieleen yöllä, enkä saa unta.

mitä se sille kuuluu miten mä lapseni saan? väittää että on senkin asia, kun ei tahdo että hänen poikansa joutuu tulemaan katsomaan " teurastusta" .

ärsyttävää!

Kommentit (14)

Ja että lääkärin mielestä anoppi ei ole kyllin viisas ihminen päättämään sinun synnytystapaasi. Ja että lääkäri oli vielä kysynyt että onko anoppisi mieleltään terve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kuuntelet sujuvasti ( ja mietit omia asioitasi ), hymähtelet jotain neutraalia väliin, jotta näyttäisi siltä kuin kuuntelisit. Teet sitten juuri niin kuin itse haluat.

Älä vaivaa päätäsi anopin mielipiteillä.

anoppi vaan pitää sitä poikaansa niin kauheen herkkänä..:)

huoh, vielä 2 viikkoa laskettuun aikaan..eli ainakin 10 keskustelua anopin kanssa jäljellä..

ja kun oon vielä niin " kiltti" etten saa sanotuksi oikeen mitään takaisin!!

lähinnä tulee mieleen etten kiusallanikaan menisi sektioon, vaikka pitäisi!!

no tottakai oikeasti menisin jos pakko olisi, mutta ärsyttää kun sitten se anoppi pääsis " niskan päälle" .

kiitoksia kaikille! helpottaa kun pääsee tänne purkamaan..

ap

itsekin toivut luultavasti nopeammin alatiesynnytyksen jälkeen. kerro että haluat synnyttää luonnollisella tavalla. eikä sen pojan tarvi todellakaan kattella kun se vauva sieltä tulee. vielä kamalampaa olis katella sektioo, veikkaan! mun mies on tosi herkkä, siis oksentaa herkästi jne. pystyi hyvin olemaan synnytyksen alusta loppuun vierelläni, eikä tsiikaillut aitiopaikalla.

kuulu anopille millään lailla. Normaali alatiesynnytys on kaikille paljon parempi kuin sektio. Vauvakin saa alakautta syntyessään vastuskykyä eri bakteereja vastaan ja on luonnollinen tapa synnyttää.

saanut sektiolla, vaikka olivat vain 2kg painoisia. Minä ponnistin kummatkin yli 4kg lapset ihan kevyesti tähän maailmaan enkä kolmannenkaan kohdalla sektiota halua ellei joku mene synnytyksessä pieleen.

yksikään lastenlääkäri ei suosittele sektiota kenellekään, joka ei sitä terveydellisistä syistä ehdottomasti tarvitse. Niin paljon he joutuvat hoitamaan sektion vuoksi RDS:stä tai muista vakavista komplikaatioista kärsiviä lapsia.

niinkun:

-joko oot kertonu lääkärilles että tahdot sektion?

-joko on sektiopäivä päätetty?

-mikset vaan mene nyt sinne sairaalaan, kyllä ne siellä leikkaa kun on jo melkein laskettu aika!

-kun mun Martta-täti synnytti niin se repes suoleen asti ja käytti koko ikänsä vaippoja, et kai silti synnytä?

mitäs noihin nyt sitten vastais..huoh..

ap

ja voit helpottaa anoppiasi sanomalla, että aiot pyytää sektion sitten synnytyssalissa

(mitä et varmaankaan tee, mutta sitä ei kerrota anopille)

omaa äitiäni rauhoitti, kun sanoin, että pyydän sitten kun lääkäri tulee :) uskoi pirulainen, ja jälkeenpäin ei asiasta kysynyt, vaikka alakautta laps tuli

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat