Vierailija

Kommentit (12)

Jos työhaastattelussa olisit sinä nenäkoruinesi ja toinen jolla ei olisi, ja papereiden puolesta olisitte suht samalla viivalla, niin valinta olisi helppo. Sinä jäisit vaille paikkaa.

Ota mun puolesta se nenäkoru, olisi sitten oikein merkki, niin ei tarvitsisi aina välillä harkita...

Mutta en ole vielä tavannut yhtä ainotta miestä, joka sellaisesta pitäisi. Ei ainakaan meidän (akateemisissa - jos se on selittävä tekijä) piireissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mene.

mulla oli koru vaan vuoden verran, ja otin sen pois 5 vuotta sitten, reikä on edelleen tallella ja siihen kerääntyy paskaa joka sitten haisee pahalle. onpa tosi kiva olla reikäpää loppuikänsä. :(

-5-

Älä ota nenäkorua, sehän on jo ihan out nykyään. Ja se reikä ei todellakaan mee umpeen ikinä, mulla ollut ilman korua 5 vuotta ja silti kerääntyy reikään valkoista mätää... (jospa tää pelottelis sua tarpeeksi... ) Ja se reikä on nyt ruma!

Huokaus. Miksi otin lävistyksiä joskus??? Ei mee kulmareikäkään umpeen aikä korvien 12 reikää ... ; (

Terv ex-punkgirl

Ja älä nyt millään pyssyllä sitä mene laittattamaan. Menet kunnon lävistysliikkeeseen, jossa vetävät neulalla, vain se on 100% steriiliä! Korvispyssy ei ole ikinä. Aluksi pitää pitää rengasta, koska se on helpompi puhdistaa, hygienia tosi tärkeä nenäkorun kanssa.

ja joku hömppäs työhaastattelusta. toki kannattaa miettiä, onko nenäkoru sopimaton piireihin, joissa liikkuu. Itse olin työhaastattelussa nenäkorun kanssa ja työpaikka oli seurakunta, sain paikan.

Ja työhaastattelua tms. varten voi laittaa silikonisen, ihonvärisen napin koruksi, se ei näy.

Minä oon tosi tyytyväinen nenäkoruuni:)

Vierailija:

Lainaus:

se reikä ei koskaan mene umpeen!

Kyllä mulla vaan on ummessa, eikä ole ollut vielä edes kauaa poissa. Reiän kohta kyllä näkyy, mutta kuka sitä kymmenen sentin etäisyydeltä tuijottaa :)

Ota vaan, jos siltä tuntuu. Minusta pieni kaunis koru on kivannäköinen, renkaista en pidä. Sen kummempia perusteluja ei ole antaa. Toiset tykkää ja toiset ei.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat