Vierailija

Meillä on (vain) yksi auto, mutta tarvetta oli toiselle; molemmilla kolmivuorotyö ja päiväkoti toisella puolen kaupunkia...

Meillä vaan ei ole ikinä varaa siihen toiseen. Ootteko te jotain ökyjä kaikki???

Kommentit (8)

Mutta eivät ne ole ökyjä. Ne vain karsii kaikki muut kulut, että saavat pidettyä toisen auton.

T: kotiäiti jolla auto saattaa seisoa pihassa 2 viikkoa.

Ei se nyt niin kallista ole, etenkään jos kakkosauto on vähemmällä käytöllä. Meillä parempi auto palvelee oikeastaan kaikissa perheen kulkemisissa, kakkosautolla sitten esim. minä kuljen lasten kanssa kun olen lomalla / äitiyslomalla ja mies töissä (matkaa 20 km). Asumme 10 km:n päässä kaupungin keskustasta, bussi kulkee 600 metrin päästä, mutta sinne ei saa rattaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Toinen on seisomassa aina. Mutta olemme asuneet ulkomailla ja tuoneet sieltä. Toinen on siis " sijoitusauto" - mikäli auto voi ikinä olla sijoitus...

Asutaan maalla, enkä pääsisi päivisin lasten kanssa mihinkään, jos ei olis autoa. Miehellä taas on työmatkaa 20 km, bussit ei kulje ja hän tarvii myös työssään usein autoa. Ökyjä ei olla, minä kotiäitinä, mies tienaa kuukaudessa 2000 e nettona. Ja lainaa on...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat