Vierailija

Lapsi nukkunut omassa huoneessa pariviikkoisesta.

Syötetty pullosta äidinmaidolla ja korvikkeella.

Synnytetty sektiolla.

Mutta mitä kummaa: lapsi 2,5 v on todella tasapainoisen ja onnellisen oloinen, syö hyvin, leikkii ja oppii asioita ehkä jopa paremmin kuin muut ikäisensä, on terävä jne. Mistäköhän johtuu? Ehkä minä sittenkään en ole NIIIIIN huono tai ehkä lapsella on sitten vain hyvä isä. Onneksi edes se.

Epävarmoja äitejä on maailma väärällään, miksi joidenkin pitää vielä ruokkia tätä epävarmuutta hirveillä syytöksillä. Hävetkää.

Kommentit (19)

Vierailija:

Lainaus:

Kyllä lapsen etu on myös se, että äiti saa nukuttua yönsä hyvin. Muuten lapsella on kiukkuinen, äkäinen äiti, joka voi menettää hermonsa vauvalle.

Ja sitä paitsi, hyvä, tasapainoinen parisuhde ei kaipaa lasten hylkäämistä, suhdetta voi hoitaa kotonakin. Kyllä lapsen hyvinvoinnin eteen pitää oikeasti itsekin viitsiä tehdä jotain!

Vierailija:

Lainaus:

Jännä homma muuten, että nämä samat vouhottajat ovat niin usein niitä, jotka kuitenkin hyväksyvät esim. tukistelun ja muun ruumiillisen rankaisun..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

meillä on kymmenen lasta,kaikki nukkuneet vauvasta n.neljä vuotiaaksi minun tai mieheni vieressä.Alunperin siksi vieressä,koska olen niin laiska ,etten viitsi hyppiä yöllä ylhäällä jatkuvasti,siis ovat syntymästään asti halunneet tissiä tosi tiheästi.Juuri tämän vauvana vieressä nukuttamisen vuoksi eivät ole oppineet nukkumaan täysiä öitä ennen kuin nelivuotiaana,(sen jälkeen ei ole ollut ongelmia).

Tai siis luulen sen johtuvan tästä...Mutta ymmärrän kyllä,että äiti nukkuu paremmin,jos vauva ei ole vieressä ja vauvahan ei varmasti kärsi jos kerran nukkuu hyvin.Olisin itsekin tehnyt niin,jos vauvat olisivat suostuneet..no,olen saanut nukkua tarpeeksi näinkin,joten jokainen nukkukoon miten parhaaksi näkee:)

Kuten jo aiemmin mainitsin, syyt eivät kuulu teille. Toki voitte ihan rauhassa pähkäillä ja " tietää paremmin" asiat kuin minä itse.

Synnytyksen jälk. masennusta en ole kokenut, mitenkähän se voisi vaikuttaa sektioon menemiseen? Onko joku joskus kuullut että sektio tehtäisiin masennuksen perusteella?

ap

Vierailija:

Lainaus:

Ja nuo sinun terveydelliset syysi ovat tietenkin ns. " masennus" ts. toiselämänkohtaaminen

Vierailija:

Lainaus:

meillä on kymmenen lasta,kaikki nukkuneet vauvasta n.neljä vuotiaaksi minun tai mieheni vieressä.Alunperin siksi vieressä,koska olen niin laiska ,etten viitsi hyppiä yöllä ylhäällä jatkuvasti,siis ovat syntymästään asti halunneet tissiä tosi tiheästi.Juuri tämän vauvana vieressä nukuttamisen vuoksi eivät ole oppineet nukkumaan täysiä öitä ennen kuin nelivuotiaana,(sen jälkeen ei ole ollut ongelmia).

Tai siis luulen sen johtuvan tästä...Mutta ymmärrän kyllä,että äiti nukkuu paremmin,jos vauva ei ole vieressä ja vauvahan ei varmasti kärsi jos kerran nukkuu hyvin.Olisin itsekin tehnyt niin,jos vauvat olisivat suostuneet..no,olen saanut nukkua tarpeeksi näinkin,joten jokainen nukkukoon miten parhaaksi näkee:)

Sinulle 4. Adoptioäiditkin kutsuvat itseään äidiksi. Miksi ei sitten myös ap, joka kuitenkin on kantanut lastaan sisällään 9kk.

Älä välitä ap, näitä kiihkoilijoita tuntuu olevan liikenteessä tänään runsaasti...

Meillä kans muksu nukkunut omassa sängyssä syntymästään saakka ja omassa huoneessa 2kk.

Joskus kuoleman väsyneenä yritin nukkua lapseni kanssa samassa sängyssä, niin en osannut, en löytänyt sellaista asentoa jossa olisi ollut hyvä nukkua, superkokoiset rintani tuntuivat olevan tiellä jne.

Kyllä lapsen etu on myös se, että äiti saa nukuttua yönsä hyvin. Muuten lapsella on kiukkuinen, äkäinen äiti, joka voi menettää hermonsa vauvalle.

Miksi äidin pitää olla väsynyt?

Eikö äiti saa olla pirteä ja hyvin nukkunut?

Jotenkin tuntuu, että joistakin on oikein hienoa ylpeillä kuinka väsyneitä he ovat ja kuinka vähän vauva antoi heidän nukkua.

Silloin vasta tuntuu olevan hyvä äiti tällä palstalla, kun on imettänyt miljoona vuotta, nukkunut nolla tuntia jne.

Minä nukuin hyvin, niin nukkui lapsenikin ja teimme sen eri huoneissa= onnellinen tyytyväinen perhe.

MIKÄ SOPII YHDELLE EI SOVI TOISELLE!!!

En mäkään täällä ole syyllistänyt ja syyttänyt, että te äidit jotka nukutte perhepedissä olette huonoja. Älkää tekään tehkö sitä meille jotka nukkuvat omissa huoneissaan.

Vierailija:

Lainaus:

Ja sitä paitsi, hyvä, tasapainoinen parisuhde ei kaipaa lasten hylkäämistä, suhdetta voi hoitaa kotonakin. Kyllä lapsen hyvinvoinnin eteen pitää oikeasti itsekin viitsiä tehdä jotain!

Vierailija:

Lainaus:

Jännä homma muuten, että nämä samat vouhottajat ovat niin usein niitä, jotka kuitenkin hyväksyvät esim. tukistelun ja muun ruumiillisen rankaisun..

Yhtä yleistämistähän nämä keskustelut aina ovatkin. Samoin kuin tuo sun kommenttis, että kyllähän lapsen hyvinvoinnin eteen pitää oikeasti viitsiä tehdä jotain. Niin kuin sinä nyt muka tuollaista voisit päätellä imetyksestä, vauvan nukkumisesta, hoidossa käynnistä tai muista tuollaisista pikkuseikoista...

Sektioon mentiin myöskin terveydellisistä syistä. Omaan huoneeseen laittamiseen ei vaikuttaneet terveydelliset seikat, vaan puhtaasti se, että lapsi tuntui nukkuvan omissa oloissaan paremmin.

On täällä kyllä käsittämätöntä porukkaa kun näitäkin vastauksia lukee.

ap

Jos sanot, ettei vauva-aika ole ollut rankkaa, olet vähintäänkin huono äiti. Niin ei vain saisi sanoa. Pitäisi vain päteä univelalla ja imetyksen kauheudella ja blaah!

Ja jos et ole imettänyt, on sun ehdottomasti täytynyt juottaa korviketta ihan vain laiskuuttasi. Mitään muuta syytä näiden imetysterroristien mielestä ei vain ole. Kaikestahan heidän mielestään pääsee yli, kun vain illasta toiseen tavaa imetystukilistan sivuja kuin raamattua.

Ja vauvaa ei tietenkään saa viedä hoitoon. Kaikki pitää siirtää toissijaiseksi, sillä kun vauva on talossa, ei kenelläkään muulla saisi enää olla tarpeita. Parisuhteen täytyy kärsiä ja äidin olla hajoamispisteessä ja silti lasta ei anneta muutamaksi tunniksi hoitoon.

Ihan oikeesti, menkää itteenne. Kaikki eivät toimi samalla tavalla. Jokainen äiti tuntee oman lapsensa tarpeet parhaiten ja siihen on aivan turha kenenkään muun tulla mussuttumaan. Hankkikaa vaikka elämä. Imettäkää ja nukkukaa perhepedissä vaikka kouluikään, ihan sama mulle, mutta älkää tulko kertomaan muille, miten pitäisi elää.

Vierailija:

Lainaus:

Kuten jo aiemmin mainitsin, syyt eivät kuulu teille. Toki voitte ihan rauhassa pähkäillä ja " tietää paremmin" asiat kuin minä itse.

Synnytyksen jälk. masennusta en ole kokenut, mitenkähän se voisi vaikuttaa sektioon menemiseen? Onko joku joskus kuullut että sektio tehtäisiin masennuksen perusteella?

ap

Vierailija:

Lainaus:

Ja nuo sinun terveydelliset syysi ovat tietenkin ns. " masennus" ts. toiselämänkohtaaminen

Jokainen vain toimii sillä tavalla kuin parhaaksi näkee. Joidenkin on lisäksi pakko tehdä toisin kuin oli alunperin ajatellut. Minäkin olisin todella mielelläni alatiesynnyttäjä ja imettänyt. Mutta asiat eivät aina mene niinkuin haluaa. Ehkä nämä moraalisaarnaajatkin joskus oppivat sen.

ap

Vierailija:

Lainaus:

Lapsi nukkunut omassa huoneessa pariviikkoisesta.

Syötetty pullosta äidinmaidolla ja korvikkeella.

Synnytetty sektiolla.

Mutta mitä kummaa: lapsi 2,5 v on todella tasapainoisen ja onnellisen oloinen, syö hyvin, leikkii ja oppii asioita ehkä jopa paremmin kuin muut ikäisensä, on terävä jne. Mistäköhän johtuu? Ehkä minä sittenkään en ole NIIIIIN huono tai ehkä lapsella on sitten vain hyvä isä. Onneksi edes se.

Epävarmoja äitejä on maailma väärällään, miksi joidenkin pitää vielä ruokkia tätä epävarmuutta hirveillä syytöksillä. Hävetkää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat