Seuraa 

vauva ajatuksesta? Meillä käytiin just viikonloppuna ihan mukava vauva keskustelu, oikein rakentava ja hyvä. Mies ei ainakaan ole Eitä vielä sanonut mutta.. Miten jatkan keskustelua niin, ettei hän tuntisi itseään painostetuksi, vai onko semmosta keinoa olemassa?

Pliiiiis Auttakaa!!!

Kommentit (4)

Tuo on vaikea paikka... mulla vauvakuume iski noin 2 vuotta sitten ja puhisi innosta puolisolleni... hän ei sanonut ensin juuta eikä eitä, mutta kun tarpeeksi puhuin sain vastauksen... " Ei vielä, jooko kulta?" Painostin liikaa luultavasti... Anna hiukan aikaa, mutta jos teillä on ystäviä joilla on vauva käykää kylässä ja viittaa varovasti aiheeseen. Meillä se toimi, mutta oli siinä muutakin. Halusimme molemmat että talous on turvattu jne... joten päätimme yhdessä odottaa ja nyt asia on työn alla:) Ei kuulosta ehkä mukavalta, että jouduin odottamaan melkein kaksi vuotta ennen projektin alkamista, mutta on iiiihanaa että molemmat ovat mukana täydellä sydämellä...

Ole hienovarainen niin kyllä se siitä... Toivon että miehesikin innostuu asiasta:) Muistuta häntä ettei se heti välttämättä onnistu ja pupuiluhan on kivaa:)

Hiljaa hyvä tulee.. :) Näin aina sanotaan. Mut itelläni on sama ongelma et ite haluan mut mies ei innostu, sillä erolla sinuun että mies on kyllä suoraan kertonut ettei halua..

Puolukoissa meitä on muitaki samassa tilanteessa, eli TERVETULOA kirjottelemaan sinne ja jakamaan hyviä neuvoja meidän kanssamme!

-Pikkupiru puolukoista-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kannattaa todellakin pikkuhiljaa totutella mies siihen että jos hankittaisiin lapsi..

Mulla oli vauvakuume jo ennen kuin tapasin nykyisen mieheni.Siinä sitten jo heti ensitreffeillä puhuin vauvoista ja se katto mua vähän silleen että olenko ihan pönttö..

Mutta puhuin sille vauvoista,ostin vauva-lehtiä, sanoin sille välillä kadulla kävellessämme että kato mikä masu tolla on..tai kato eikö ole ihana tuo pieni taapero..käytiin myös parin kaverin luona ketkä oli saanu vauvan..

Pari vuotta tähän on mennyt, että miehellä on niin hirveä vauvakuume,että haluis sen nyt heti..olen tosin kyllä yrittänyt aikasempaa sanoa,että ei se nyt niin helposti/nopeesti tule.

ois pitäny alkaa yrittää ehkä aikasempaan..

On se niin ihanaa kuulla toiselta että koska saadaan oma pieni nyytti.

Uskon että myös sinun miehesi sulautuu ajatukselle.mutta ei tosiaan kannata jokapäivä puhua asiasta.

Mee vaikka sängylle loikoilee, ota pino vauvalehtiä ja lue niitä kuin miehesi on kotona..ehkä sekin saattaa tulla sinne katsomaan mitä oikeen lueskelet..ajatella että olet tosissasi, ja kiinnostuu ehkä myös itse lukemaan joskus niitä.

Ei kannata kumminkaan menettää heti toivoa..kyllä se varmasti jossainvaiheessa sulautuu asialle.

tsemmpiä sulle kovasti =)

Meillä isännän mieli kääntyi ihan ittestään kun piti ystävämme vauvaa sylissään.

Kummasti se isoo äijän körilästäkin näköjään koskettaa kun pitelee sylissä ihan pientä.

Nyt ollaa toista yrittämässä. Olin jälleen paljon aikaisemmin valmis toiseen lapseen kuin mieheni, mutta nyt on taas mieli kääntynyt säännölliseti asian puheeksi ottamisella ja varmaan sillä että useampaan tyttavaperheeseen on juuri tulossa vauvoja.

Samoin kävi tuttavillemme. Kysyin mikä nyt on mielen muuttanut, kun raskaaksi hankkiuduttiin. Siihen ystäväni vaan nyökkäili meidän pienokaisemme suuntaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat