Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen niin poikki enkä jaksa. Olen kertonut tämän asian neuvolassa ja lähisukulaisille. Silti sama paska jatkuu vaan päivästä toiseen eikä mikään muutu. Itselläni ei ole voimia mihinkään. Alkaa jo pelottaa että raivostuksissani hakkaan miehen ja lapset kuoliaiksi.

Kommentit (9)

Mutta mielestäni avun tarve on silti todellinen. En vain osaa ehkä olla tarpeeksi " vakuuttava" kun esim. neuvolassa asiasta puhun. Viimeisen vuorokauden aikana on ollut todella lähellä että en esim. ravistele vauvaa. Tuntuu tosi pahalta. En kehtaa koko ajan huutakaan kun naapurit kuulee.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

...että se on niitten asia tajuta, jos eivät tajua, niin ovat väärällä alalla!!

Itseäni niin harmittaa edellisen lapsen aikana, kun neuvolassa eivät ikinä ottaneet oikeasti selvää kuin meillä menee, vaikka olin alle kakskymppinen, paskassa parisuhteessa ja syvästi masentunut.

Nykyisessä neuvolassa tekivät kaiken kun sanoin että on vähän väsyttänyt ja itkettänyt, vaikka kaikki on oikeasti tosi hyvin.

Neuvolantäti toi minulle kotiin saakka nivaskan äimän esitteitä, pyysi minut järjestämäänsä äitilapsiryhmään, johon kutsuttiin vain 5 muuta äitiä, jotta tutustuisin muihin äiteihin, ja järjesti minulle lapsenhoitoapua, jotta saisin joskus aikaa itselleni!

Mutta toisaalta avun tarpeet ovat niin erilaisia, että toiselle tuntuu vähäisempi asia vaikealta ja toisella saattaa olla paljon pahempia ongelmia. Voi olla siis, että neuvolassakin helposti keskitytään vaan niiden perheiden auttamiseen, jolla on todella pahoja vaikeuksia. Tietenkään en tiedä ap:n avun tarpeen syytä, mutta tämä yleisesti.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat