Vierailija

Olen 5.5v ollut kotona ja lapsia 4-iät 1-5v.Teen työtäni osa-aikaisesti mutta lapset ei ulkopuolisessa hoidossa. Minun vastuulla perheen arjen pyöritys ja kaikki suunnitelmat. Umpikujan pää alkaa näkyä ja tietäähän tuon ettei miehenkään kanssa mene ihan nappiin kun yhteistä aikaa ei juuri koskaan.Miten te muut äitit joilla monta lasta ja olette kotona(en siis tarkoita teitä äitejä jotka olette töissä ja lapset hoidossa) jaksatte päivästä toiseen???????minulle sanotaan että " ottakaa vapaata miehen kans jamenkää yhdessä jonnekkin" -kukaan neuvonantajista ei ole ehdottanut hoitavansa lapsia. Rahallisesti ei kannata mennä töihin ja laittaa lapsia hoitoon kun saan vielä kht...pitäisi olla aika hyvä palkka että jäis käteen hoitomaksujen jälkeen se mitä nyt.

Kommentit (3)

Yhä enemmän vaan ahdistaa ja miehen kanssa tulee riideltyä jatkuvasti. Juuri äsken otettiin yhteen ja taas tuli mieleen, että olisi helpompi lähteä töihin ja lykätä lapset hoitoon. Ehkä sitä sitten jaksaisi paremmin...Meillä vaan ongelmana se, että en voi mennä töihin ennen kuin olemme saaneet talomme rakennettua. Mies rakentaa itse ja lapsille ei olisi hoitopaikkaa iltaisin, koska mulla vuorotyö. ja miehen pitäisi päästä iltaisin raksalle. Eli pitää vielä kotona sinnitellä, vaikka se ei aina herkkua olekaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat