Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Anoppi käski keksiä jotain Tupperilta ostettavaa, kun on menossa kutsuihin ja omat kaappinsa jo pullistelevat kippoa ja kappoa (nii-in, pakkoko on mennä..).

Juustokupu, pyöreä kakkukupu, leivinalusta ja silikoninen paistoalusta + muutamia säilytysrasioita meillä jo on..

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

maksoi melko paljon, mutta on hintansa arvoinen ainakin meillä. Lisäksi se älykäs-sarja on tosi hyvä, eli säilyttää juurekset+hedelmät pidempään. Ja ihan ykkönen lapsen kanssa leipoessa: pikasekoitin. Sillä vaahdottaa kermavaahdon jopa nopeammin kuin sähkövatkaimella ja minun 2 vuotias tyttönikin saa sillä aikaan vaahdon. (äiti auttaa sitten lopussa hiukan - löysän vaahdon saa tehtyä itse)

pienempikin koko on riittävän suuri ainakin meidän tarpeisiin ja juusto pysyy aivan ihanan hyvänä kun kuvun sisältä haihtuu kosteus pois. Itse epäilin sen toimivuutta mutta tuttu suositteli ja uskaltauduin ostamaan. Enää en pois antaisi.

Se on tosi hyvä. Itse tykkään siitä vihanneskuorijasta enemmän kuin perunankuorijasta, jotenkin paremmin sopii käteen.

Kuorijaa käytän eniten. Pikakokki ja minipikakokki ovat hyviä molemmat, pikakokki ehkä monikäyttöisempi kun on suurempi, mutta hyviä molemmat. Teräviä!

Ja ne uunivuoat, ne on huipputuotteita! Aluksi vierastin ajatusta muovista uunissa, mutta ensin aloin käyttää noita tupperin silikonituotteita ja sitten hankin UltraPlus vuoat 3l ja 5l ja ovat tosi hyviä, helppo putsata! Silikonivuokia olen käyttänyt jonkin verran myös mikrossa esim. suklaakakkua tai suklaamuffinsseja tehdessä.

Silikoninokkamukiahan ei enää saa, se on poistettu myynnistä kokonaan.

Pursottimesta pidän myös, mutta sitä käytän harvemmin.

Vierailija:

Lainaus:

Törkeän ylihintaista MUOVIA!!

Parempi sitten pyytää jotain mitä oikeasti tarvitsee, kuin saada kymmenes munaleikkuri ;D.

Ap

tuppereita on enemmän kun ihminen tarvitsee mutta nämä käytössä lähes joka päivä. Mikrokannu on hyvä kun sulattaa voita/marg/suklaata... Valkosipulinpuristin on myös hyvä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat