Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Elikkäs menkat ovat nyt 10 päivää myöhässä ja mulla on melkoisen vahva tunne että raskaana olen. Pitäisi tietysti testata asia varmuudeksi ja äsken kipaisin apteekkiin. En tiedä miten olen malttanut näin kauan odottaa... :)

Voinko siis testata nyt jo illalla, en enää millään malttaisi odottaa aamuun? En tiedä onko apteekin clearblue kovinkaan hyvä merkki tms. koska esikoisen testautin labrassa. Aikaisempaa kokemusta r-testeistä ei siis ole. Nyt siis iski se jännitys ja mielen malttamattomuus! :)

Mietin vaan, että kun näinkin pitkään on jo kulunut oletetusta menkkojen alkamispäivästä, josko testi näyttäisi luotettavan illallakin. Vai maltanko vain mieleni ja testaan aamulla? Neuvoja kaipaan. :)

Nimim. sormet hipelöivät pakettia.. ;)

Kommentit (7)

Näköjään itselläkin sen verran jännitystä ilmassa, että ihan höperöksi heittäydyn. Kiitos Zatu! :)

Pitänee mennä testaamaan, kun mieskin saapuu pian kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En ole millään ehtinyt käymään teitä infoamassa. Hyi minua kun näin pidin jännityksessä teitä. :)

No plussaahan se testi näytti silloin torstai-iltana! :) +++++

Olin niin - ja olen vieläkin - sekaisin onnesta ja olo on todella epätodellinen vaikka oireetkin ovat niin selvät. Lievää etovaa oloa koko ajan, nännejä aristaa, alavatsaa turvottaa jne. Tuntuu että koko ajan pitäisi olla syömässä jotakin ettei se etova olo pääse pahaksi.

Taidan pikkuhiljaa uskaltautua tuonne O-puolelle ja toivon teille kaikille muillekin pikaisia plussa-uutisia. Ja kiitos kannustuksesta! :)

T:Anmari

..ja plussaa epäilinkin kun ei sinusta mitään kuulunut.. :)

Hirmuisesti onnea plussasta!!! Ja pikkuiselle tarrasukkia matkaan!! =)

glemei

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat