Vierailija

Mieheni kävi alkuillasta ostamassa lähikaupastamme kondomeja pyynnöstäni. Kertoi naureskellen kuinka oli sanonut kauppiaalle että " näitä pitäisi myydä yksitellen, kun aina ehtii osa vanhentua" . Jonossa olevat olivat naureskelleet ja typerä ukkoni luulee olevansa niin hauska että. Häpeän kuollakseni mennä huomenna hiekkalaatikolle kohtamaan naapurit sillä tuollaiset jutut kyllä leviää nopeasti ja olen pian yleinen pilkan kohda. Tekisi mieli vaatia mies palauttamaan nuo ja sanomaan että jäipä kaikki käyttämättä kun itse on niin tyhmä. Itkettää.

Kommentit (8)

Kyllä tuo tulkitaan niin, että miehelläsi on varaa vähän vitsaillakin, kun asiat on niin hyvin mallillaan. Naapurin naiset tulevat vaan kateellisiksi, kun sinulla on niin rempseä mies, että kehtaa lausahtaa tuollaisia ääneen ja vielä kertoo haluavansa sinua vähän vielä useamminkin.

Ja mun mies huutelee kanssa törkeyksiä kun on vieraita, esim. " me harrastetaan paljon seksiä! Vaikka ennen ei harrastettu melkein ollenkaan" Jostain kumman syystä " vitsailee" näin ja mun pitää aina huutaa, että turpa tukkoon tai keksi jotain mikä ihmisiä kiinnostaa-..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eipä nuo miehet osaa aina pitää yhteisiä asioita ominaan, karvasta kokemusta on. Laita se miettimään tilannetta vähän tarkemmin, ehkäpä sitten oppii ajattelemaan ennen suunsa avaamista.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat