Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen kotiäitinä, mutta samalla taustalla haen sopivaa työpaikkaa. Pariin vuoteen ei ole mitään kuulunut ja viime viikolla tippui luukusta paperi. Puhelinmyyntityötä tuntipalkalla. Laskin huvikseni että jos tekisin normaalia 8 tunnin päivää, niin saisinpa ruhtinaalliset 1065 euroa palkaa miinus verot tietysti. No vaihtaisinko kotiäidin roolin tuollaiseen työhön, kun laskee 120 km edestakaisen matkan ja lasten hoitomaksut... Ehkä työstä kuitenkin haluaa muutakin kuin hyvän mielen. ;) Eipä tarvitse ihmetellä, jos työttömänä ihmisiä onkin eikä töitä löydy, jos "ilmaiseksi" pitäisi tehdä.

Kommentit (6)

Työkkäri lähettelee lappusia kaikille mahdollisille. Sillä sillä ne saa omat

tilastonsa paranemaan. Tuollaiseen työhön tarttuu joku jolla on pakkotilanne.

Saahan siitä paperin että on jotain tehnyt.

Itse toivon etten ikinä tarvitsisi ryhryä myymään kenellekkään mitään ainakaan puhelimessa.

Työtä kannattaa etsiä netin kautta. Mutta jos sinulla on mahdolista olla kotona lasten kanssa hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja eläkettä kertyy, kun olemme tehneet miehen kanssa sopimuksen että maksaa minulle eläkevakuutusta niin kauan kun hoidan lapsiamme kotona. Eroa ei ole näkyvissä. Tietysti jos ero tulee, kyllä kotomaan sosiaali hoitaa jos ei muuten toimeen tule. Näkyy se niin onnistuvan muillakin. ;)

odotteletko vain näitä työkkärin lappuja. Tuskin sillä lailla monikaan mitään uraa tekee. Vaikka kotiäitiys onkin arvokasta työtä kannattaa kuitenkin miettiä sellaisiakin asioita kuin eläkekertymä ja mikäli tulee ero, onko sinulla mitään realistisia mahdollisuuksia selvitä.

- aina on mahdolisuus omalla työpanoksella kasvattaa palkkaa ja parhaat pääsevät oikein hyvillekin liksoille (etenkin b-to-b -puolella)

t. FM/ kahden äiti, joka noita puhelinmyyntihommiakin on tehnyt sekä yksityis- että b-to-b -puolella

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat