Sivut

Kommentit (43)

Toni

Sain juuri kuulla tänää että viimeöynä toinen enoistani nukkui pois. Tiesin jo pitkää että hän on ollu vakavasti sairas eikä voi parantua ja että tämä sairaus hänet lopulta vie (oikeestaan oli vaan parempi että menehtyi ettei tarttenu enää elää niissä kovissa kivuissa rampana). Hautajaisetkin ois kohta eessä mutta olen päättänyt jättää ne väliin. Syyt miksi jätän väliin: En kunnioita häntä, en kaipaa häntä, en ole koskaan ollu hänen kanssa hyvissä väleissä, en edes kunnolla tunne häntä, yhteydenpitomme on aina ollu pelkkää ilmaa ja en edes omista hautajaispukua vielä.

Eli hautajaisii en halua mennä koska vaikka menenkin sinne ja näkisin muiden sukulaisten surullisa kasvoja niin itse en tunne surua siinä vaihees ja tämäkin riippuu siitä kun sukuni on aina ollu mulle kovin etäinen muutamaa sukulaista lukuunottamatta. Olen päättänyt että käyn vaan heidän hautajaisissa kenestä oikeesti välitän.

Vierailija

Olen samaa mieltä.Itse rakastan ja muistan eläessä,mutta minun ei tarvii mennä hautajaisiin,koska en pysty.Tärkeämpää rakastaa eläessä,kun haudalla.Ajattele myös itseä,mikään ei ole pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Aivan.   ei  se kuollut ihminen  sinua  enää tarvi  !!  vaan  silloin hän  tukea  ja  apua  tarvitsee kun  elää .     Hautajaiset  ovat vain   jälkeenjääneiden  surujuhla   jossa  itketään  , että  kenenkään  ei  tod.ole pakko mennä.    ja  mitä  läheisempi  sitä  vaikeampaa  surujuhlassa.   Joten  voi olla menemättä.    Tyhmää  pitää koko  hautajaisia !    

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat