Vierailija

siis että on jäänyt vaikka kärryyn piiloon?

minä monesti.

Kerran oli pieni vissy pullo kädessä enkä vaan tajunnut laittaa sitä kassalle, eikä kassakaan mitään sanonut.

Kerran oli lapsella karkkiaski kädessä minkä totaalisesti unohdin

on ollut muitakin, en tarkoituksella varastanut, mutta en palannut maksamaankaan.

Sivut

Kommentit (24)

aatelkaa: olin tiimarissa ja ostin siinä sitten 10 korttia 2 eurolla ja kotona laskin ne uudestaan niin olinkin ottanu 11!!

Mutta se ei tietenkään ole niin paha kuin se, että ylipäänsä ostin tiimari-kortteja, vai mitä?! :)

minä punastellen astelin takas jonoon ja MAKSOIN sen. Kassatäti oli ihmeissään ja kiitteli. Itestään selvää mulle, että tavara mennään maksamaan, vaikka kotona vasta huomais mokan. Mies kyllä yritti, etten olis menny maksamaan, mutta mun moraali ei sitä olis kestäny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

minä monesti.

Kerran oli pieni vissy pullo kädessä enkä vaan tajunnut laittaa sitä kassalle, eikä kassakaan mitään sanonut.

Kerran oli lapsella karkkiaski kädessä minkä totaalisesti unohdin

Kerran Seppälässä myyjä irrotti häläreitä vaatteista ja löi hinnat koneelle, laittoi sitten yhden vaatteen pussiin ilman että löi hintaa. Mainitsin heti asiasta ja myyjä kiitteli kovasti. Tulee itsellekin hyvä mieli. Pienenä leikin jossain kahvilassa pienellä hylje pehmolelulla ja se jotenkin jäi käteen kun lähdimme. Hädissäni sitten äidille asiasta kerroin ja äiti passitti takaisin kahvilaan palauttamaan hylkeen. Samanlaista rehellisyyttä aion opettaa omillekin lapsilleni. Ymmärrän toki jos kotona huomaa jonkun pienen ostoksen jääneen maksamatta ja ei sen takia viitsi takaisin lähteä.

Kerran olimme kaupassa ja myyjä veti viivakoodeja tavaroista, minä pakkasin sitä mukaan kun tavaraa tuli hihnalta. Puolessa välissä myyjä huomasi ettei kone ottanut koodeja ollenkaan. Myyjä vain sanoi että antaa nyt olla kun olet kerran jo ehtinyt pakkaamaan. Siinä tuli ilmaiseksi ruokaa varmaan 15e edestä.

kun kierreltiin siellä. Jossain välissä olin nostanut sen vaunujen kuomun päälle ja kuomun kangas oli mennyt kasaan ja harja jäi sinne piiloon. Pari päivää myöhemmin satoi vettä ja kiskaisin kuomun auki ja hups,vaunuista putosi Ikean tiskiharja!

tästä on kulunut jo usampi vuosi. olin lasten kanssa kaupassa ja lastasi vaunujen alle laatikollisen tuttelia ja velliä ja muut ostokset laiton koppaan. kasalle mentyä unohdin vaunujen alle vellit ja tuttelit ihan kokonaan. vasta kotona huomasin kun piti pojalle ruveta maitoa antamaan. ihmettelin aluksi että miksi ei ole maitoa mutta yht äkkiä muistin katsoa vaunujen alle ja siellä olivatkin ja tuli heti mieleen että ne on maksamatta. kauppaan en mennyt sanoman sillä kauppa jossa kävin oli toisella puolella kaupunkia.

Kassallekkin menin ja ostin mitä olin päättänyt, kaikki oli siinä esillä eikä myyjäkään huomannu niitä, vasta sitten ku hälärit soi ni molemmat, sekä myyjä että minä punasena korjattiin ne pois siitä..

halusin yhden pyyhekumin ja laitoin sen taskuun,kun ajattelin näyttää iskälle ja äiskälle(eivät olleet ihan vieressä),että haluan sen,niin kappas kun se unohtui sit sinne...=D Enkä uskaltanu sanoa siitä sit mitään,en varmaan ole ikinä kertonut.

Kaks mustalais miestä on kaupassa " ostoksilla" . Kassalle saapuessaan toiselta putoaa takin sisältä pakastekana. Toinen manne huudahtaa" Hei,kuka heitti meiän Taistoo kanalla?"

Kotona ihmeteltiin vähäistä summaa ja vaipat oli jäänyt maksamatta, ei koskaan palattu maksamaan...... Muutaman kerran on mennyt pikkuostos, mistä huomautettu heti kassan jälkeen..

Laitoin vaatteita sovitettavaksi roikkumaan lastenvaunujen aisaan ja kun tuuli kuuma heitin oman takin päälle. Lisäsin sovitettavia vaatteita kärryihin enkä halunnu ostaa yhtäkään. Aattelin että no tuun takas myöhemmin vielä kattoon ja päätin oikasta Indiskaan.

Ihmettelin ku mua katottiin vähän pitkään...sitten tajusin sen että edestäpäin näkyivät ne vaatteet roikkumasta sieltä omien alta...käännyin muina miehinä takaisin henkkamaukkaan ja vein vaatteet takas pokkana. Onneks ei hälyttäny. ois ollu noloa kun ei ollut tarkoituksellista.

olin ruokaostoksilla ja kärryyn oli jäänyt lasten hammasharja kiinni niihiin reikiin. Enkä huomannut vasta kun ulkona autoon pakatessa. Menin takas sisälle samalle kassalle ja maksoin ostoksen. Kassa oli kyllä hämmästynyt. En olis kehdannut olla maksamatta vaik olikin pienestä summasta kyse.

Rehellisyys maan perii olipa kauppa sit kuinka kaukana tahansa!!

Lastasin käsistä muutaman ostoksen hihnalle ja tökötin maksamassa maitotölkki kädessä. Myyjä kysäisi, että onko maitokin täältä. Naurettiin molemmat.

Kerran 1-vuotias " varasti" pillimehun. Annettiin pitää sitä kaupassa kädessä ja autolla huomattiin, että mehu on edelleen lapsen kourassa. Ei jaksettu palata. Toisen kerran laitin lastenvaunujen alakoriin tavaraa ja sinne oli jäänyt lakana maksamatta. huomasin virheen vasta kolmen päivän päästä, kun otin vaunut auton takaluukusta taas. Kyseinen marketti on 40 kilometrin päässä ja en viitsinyt käydä maksamassa, vaikka ostos olikin noin 15 Euron arvoinen eli musta sen rajan yli, että pitäisi palata.

olin siis pari vuotta sitte ostamassa uutta lompakkoa. Puhuin samalla puhelimessa, kun kattelin niitä ja mietin vielä otanko sen kalliimman vai halvemman. Siinä olin ilmeisesti laittanut vahingossa sen kalliimman lompakon laukkuun, kun päätin et otan halvemman.

Nostin automaatilta rahaa ja laitoin ne uuteen lompakkoon. Seuraavassa kaupassa aloin kaivamaan rahoja lompakosta ja ihmettelin kun niitä ei ollut siellä. Kaverin kanssa yhdessä ihmeteltiin, et kyl varmasti laitoin ne sinne. Sit katoin, et mitäs täs roikkuu hintalappu, vaikka heitin sen jo pois..

Juu..Sehän tosiaan oli sit se kalliimpi lompakko. Eli mulla oli 2 lompakkoa. Nauroin ihan hillittömästi. Jos ois hälyttimet piipannu, ni en tiiä mitä oisin sanonu. Ois siin ollu ihmettelemist. Kyseessä ei siis ollut mikään pikkukauppa.

Mut kyl ihmetyttää vieläki miten mä tollasessaki oon onnistunu? :D

punnitsen ensimmäisne pussissa, liimaan tarran, punnitsen toisen, pistän samana pussiin ja liimana tarran jne.

kassa ei ole aina lukenut kaikkia tarroja. Nykyään kassalla yritän muistaa sanoa, että siinä on useita tarroja.

Sitten olen kyllä kerran saanut aika ison alennuksen, josta en huomauttanut, ja vasta jonkun ajan jälkeen tajusin mistä kyse. Nyt en kehtaa edes paljastaa, miten " rehellinen" olen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat