Vierailija

Onko jollain hyviä kokemuksia? Kannattaako mennä, sillä jätän kaikki esiintymiset väliin kun en vaan voi mennä paikan päälle!!!

Kommentit (8)

haittana on hikoilu. Noita leikkauksia on jouduttu purkamaankin, kun jollekin on tullut ihan karsaa hikoilua.

Sori, omakohtaista kokemusta mulla ei ole, olen vaan miettinyt tuota sydämen tiheäsykkeisyyden takia.

Lääkärissä yleensä kysytään onko minulla lääkeaineallergia, koska kaula ja rinta läiskillä, kaikkea ei saa meikillä peitettyä. Haitat ovat melkoiset täälläkin, mutta syketiheyden lasku, pyörrytys, verenpainetason lasku?, minulla matala muutenkin, hikoilun lisääntyminen, huonovointisuus em sysitä. Olen nykyään suht sinut asian kanssa, aina näin ei ole ollut. Jokaisella on vikansa, ainakin veri kiertää. Tsemppiä sinulle!

pekkakuosmanen13@gmail.com

Seitsemän vuotiaasta lähtien olin kova punastumaan. Perin sen mutsiltani. Hän oli kova punastumaan aikuisenakin. Koulu ja murrosikä meni aivan pieleen. Oppilaat ja naisopettajat kiusasivat minua. Armeija meni hyvin, vaikka olin alikersantti. Aloin armeijan jälkeen säästää rahaa stressihermo leikkausta varten, 25000 markkaa. Sen sain kokoon 25 vuotiaana. Leikkaus onnistui hyvin. Samasta syystä sairaalassa oli Englannista tullut nuori mies. Leikkauksen jälkeen oli voimakas alavartalon hikoilu. Ksälläkin ohut villapaita oli paras ratkaisu. Hikoilu hävisi alle vuodessa pois. Nyt olen 60 vuotias, enkä ole katunut leikkausta.

pekkakuosmanen14

Menin leikkaukseen 25 vuotiaana. Lopetin tupakoinnin ja kaljottelun, jotta sain säästetyksi rahaa leikkaukseen. En ole kertaakaan katunut päätöstäni. Nyt olen 60 vuotias eikä mitään sivuvaikutuksia ei ole tullut. Alussa voimakas hikoilu oli häiritsevää, mutta se häipyi vuoden päästä pois. Mene ihmeessä leikkaukseen jos punastelu sinua vaivaa.

pekka000

Hei! Olen nyt 60 vuotias mies. Kävin leikkauksessa 25 vuotiaana. Punasteluun leikkaus auttoi heti. Ylimääräistä keskivartalon hikoilua aluksi oli runsaasti. Mutta vuoden jälkeen en edes muista koko hikoilua. Se hävisi sitten itsestään pois. Kämmenet eivät hikoile vieläkään. Leikkauksesta oli huomattavaa hyötyä. Lopetin tupakan polton ja vähensin oluen käyttöä. Säästin siis rahaa leikkaukseen. Mene ihmeessä jos punastelu on ongelmasi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat