Vierailija

Eli eletäänpä hetki markka-aikaa :-)

Mikä olisi maksimi markoissa, mitä maksaisit toppahaalarista????

Sivut

Kommentit (32)

Meillä Rukan haalari, maksoi muistaakseni n. 60 euroa alessa eli vajaat 400 mk. Tuo 400-500 mk (65-85 euroa) alkaa minulla olla se raja, mikä on jo kipukynnys.

Kyseinen Rukka-haalari muuten ollut aivan loistava: kestää vaikka millaista nuohoamista niin asfaltilla kuin lumessa, ei ole kertaakaan kastunut läpi, on lämmin ja ilmeisen mukava päällä. Paljon heijastimia ja pinta käsitelty siten ettei ole koko talvena tarvinut pestä kuin kerran (ja minä olen tosi tarkka siitä ettei lapset kulje likaisissa vaatteissa). Suosittelen! =)

Teillähän on euron ja markan kurssikin ihan päin peetä. Ei ihme jos maksatte vaikka mitä hintoja lasten vaatteista.

1 euro = 5,94573 markkaa

Tämä varsinkin 13:lle joka kirjoitti, että Reimatec+ maksaa 165e eli n.990mk.

165e = 981,05

eli minä sanoisin n.980mk

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä ainakin muksut kasvaa sen verran nopeasti, etteivät kovin monena vuonna pysty pitämään samaa pukua, ne kun tuppaavat jäämän pieniksi. Eli ei kannata sijoittaa haalariin joka kestää melkein ikuisesti, en osta kierrätettäväksi vaan omaan käyttöön.

500 mk olen valmis sijoittamaan ja kyllä silläkin rahalla on saanut hyvän, lämpimän ja kestävän haalarin. Sellaisen jota meidän pojat eivät ole rikkoneet eivätkä ole puvuissaan kastuneet tai paleltuneet...

On ollut aivan loistava! Hajotti Lassien haalarin alle kuukaudessa ja päätin etten osta enää muita kuin hyväksi todettuja merkkejä.Mieluummin ostan yhden hyvän kuin monta huonoa.Se vasta kalliiksi tuleekin!

markka aikana en todellakaan olisi maksanut käytetystä haalarista niin paljon.. katsokaapas paljon huutavat huutiksessa käytetyistä reimateceista ja laskekaa ne markoiksi! hui! =O

Sinulle keskustelut mahtavat olla aika hankalia, jos puhekieltä et ymmärrä.

Vierailija:

Lainaus:

Olisitko valmis ostamaan 4vuotiaallesi haalarin?

Olisin.

Mikä maksaa 1000mk?

En tiedä, vähän epäspesifinen kysymys.

miltään, mutta käännäpä se markoiksi. 600 mk alkaakin jo tuntua. Esim. farkuista voin hyvinkin kuvitella maksavani 100 ¿, mutta 600 mk:n farkut tasan jäisivät kaupan hyllyyn.

Meillä on kokeiltu useita merkkejä.Poika 6v ei kestä mikään muu haalari kuin Reimatec+!! Meillä on ollut Lassieta,Peuharia,Lenneä,Travallea ja vaikka mitä muita.Alesta ostan,normaalihinta on liian kova.Alaosan on pakko olla corduraa,muuten se hajoaa heti.Tytöllä menee halvemmatkin merkit,kulutus ei ole niin kovaa kuin pojalla.Mieluusti maksan 100e vaatteesta joka kestää koko talven (ja ehkä seuraavankin).

Uskon, että mikä vaan haalari (jopa ne 50¿ maksavat) ovat hyviä tarkoitukseensa. Tuskin teidän kenenkään lapset ulkoilevat yli viittä tuntia päivässä tai arktisissa (-30 )olosuhteissa...

markka aikana ehkä jotain 200-300mk olisin ollut valmis maksamaan.... poikamme oli silloin vielä ihan pieni, en muista paljon maksoin ekasta haalarista... mutta ei todellakaan ollut kauheasti!

reimatec haalari maksaa 150 ekeä eli lähelle 1000mk liippaa. ei tule käännettyä noita euroja markoiksi. onneksi meillä haalarit tulee käytettyä kaksi kertaa.

Ja silti äidit ostaa niitä... markkaikoina ne maksoivat n.600mk, mietityttää vaan mistä moinen hinnannousu?? Ei ainakaan kohonneista kustannuksista, kun valmistus yms. on siirretty halpismaihin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat