Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Yäk yäk yäk...pakko jakaa teidän kanssa päivän ällötyskokemus: mulla on just menkat, ja kun eilen kävin eräällä tuttavalla ja vaihdoin vessassa siteen, niin totesin että heillä ei ole vessassa roskista. Tämä tuttava ei ole mikään kovin läheinen, en siis viitsinyt alkaa kyselemään vessasta tullessani että missäs teidän roskis on, tässä olis verinen side...vaan tungin siteen rullattuna farkkujen taskuun, tarkoituksena heittää se roskikseen kotona. No, unohdin sen taskuun ja heitin farkut pyykkikoppaan. Pyykkiin laittaessani olisin tietenkin itse muistanut siteen, mutta mies oli ehtinyt ensin ja pessyt koneellisen ja siinä sitten siteen farkkujen mukana...tänään otin henkariin ripustetut kuivat farkut ja tungin käteni taskuun, ja siellä oli ällöttävä, litimärkä ja verinen side rullalla. Yäkyäkyäk...

Sivut

Kommentit (50)

Meillä ei ole vessassa roskista, mitä hittoa sillä siellä tekee?

Meillä käy vieraita kamalan harvoin, minulla ei ole kuukautisia, eikä vessassa tule muutakaan roskaa. Turhaa tilaa vaan veisi pienessä kopperossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei sitä olisi voinut muuallekaan laittaa. Jos pitää varasidettä mukana, voi pitää myös pakastepussia mukana, niin siteen voi laittaa siihen.

Minä en ainakaan pelkästään siteiden takia pidä roskista vessassa!

sitä tarvii paljon muutenki!

oon aina ihmetelly jos vessassa ei ole roskista!

Pitipä ihan käydä tutkimassa että löytyykö Tampax paketista kieltoa ettei sais laittaa käytettyjä tamponeja pyttyyn. Arvaas mitä!

[size=6]EI LÖYTYNYT :)

Vierailija:

Lainaus:

Kyllä niissä on kielto

t.13&23

Kylään tulevat vieraat kysyivät soittaessaan tulostaan, että onko meillä roskis vessassa. Sanoin ettei ole, mutta voin käydä ostamassa. Kävin ostamassa roskiksen ennen vieraiden tuloa. (Olivat yötäkin siksi sitä siis tarvittiin). Minusta oli hyvä että suoraan kysyttiin. En osannut ajatellakaan että vessassa tarvitaan roskista koska en käytä siteitä. Muut roskat poltan.

Roskis on nyt käyttämättömänä kunnes taas vieraita tulee.

Vierailija:

Lainaus:

kun huoltomies tulee teidän pyttyä avaamaan ja kaivaa sieltä sellaisen ruskean limaisen tamponitukoksen, siinähän selittelette.

ja se pitäisi tyhjentää joka kerta lähes tyhjänä hajuhaittojen vuoksi. Eli ihan turhaan olisi siellä, ei meillä edes käy vieraita koskaan, joten miksi hankkia se roskis.

Kylään tulevat vieraat kysyivät soittaessaan tulostaan, että onko meillä roskis vessassa. Sanoin ettei ole, mutta voin käydä ostamassa. Kävin ostamassa roskiksen ennen vieraiden tuloa. (Olivat yötäkin siksi sitä siis tarvittiin). Minusta oli hyvä että suoraan kysyttiin. En osannut ajatellakaan että vessassa tarvitaan roskista koska en käytä siteitä. Muut roskat poltan.

Sitä vessaroskista saisi olla yhtenään tyhjentämässä. On paljon hygieenisempää jos vie roskat heti pois haisemasta. Minun mielestäni. Ei sitä roskista kannata hankkia jos tulee 2-3 vessapaperihylsyä viikossa ja parikymmentä topsipuikkoa...

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat