Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (50)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

en ole koskaan kokenut haitaksi sitä missään, ettei ole roskista vessassa. Jos mulla on kuukautiset kylässä, niin kääräisen siteen vessapaperiin ja vien muualle roskikseen. Mitäs tuosta, ei meidän ystäväpiirissä kukaan niin estynyt ole, että nolostuisi normaalista jutusta.

Meillä ei tarvita roskista vessassa, koska siellä ei tule mitään muuta roskaa kuin mun niitä siteitä joskus, ja ne voi muualle viedä.

Keittiön roskis tyhjennetään kaks kertaa päivässä. Pysykää kotonanne menkkojen aikaan jos ette saa siteitänne keittiön roskikseen kiikutettua.

Olkoon jokaisen omassa vessassa millasta he ite haluavat. Käyttäköön jokainen sellaista kuukautis suojaa ku haluaa. Pysykää vaikka menkkojen ajan kotona jos ei mikään oo hyvin :D

Se pitää kuitenkin tyhjentää vähintään joka toinen päivä, joten sama ne on sinne laittaa.

Paskavaippoja en halua mihinkään roskiin sisälle, vieraatkin saa kuskata ne suoraan pihalle.

Minua ei liikuta, onko paketeissa kieltoa vai ei, mutta tiedoksenne, että jätevedenpuhdistamolla noista edellämainituista aiheutuu turhaa työtä. Eli vessanpytystä alas saa vetää vain ulosteet + vessapaperia.

Pumpulit (on muuten tamponissakin samaa materiaalia) tulee siis laittaa roskiin -minulle sinänsä ihan sama, kiikutatteko te ne sitten keittiön roskiin, vai vessan roskiin.. :) Kunhan roskakoriin laitatte.

Jos ei asukit sitä tarvi, niin pitääkö sellainen olla sun rättiesi takia?? Ai ai, on se niiiiin kamalaa viedä se sinne kauas länsisiipeen (eli keittiön roskiin)...

Hohhoijakkaa...

Samoin sen roskiksen voi tyhjentää esim. siivotessa eikä pelkästään silloin kun se on täpösen täynnä :-) Mutta siis vessanpönttöön laitetaan ainoastaan virtsa, uloste ja wc-käyttöön tarkoitettu paperi, JOS ajattelee muita kuin itseään (esim. verorahojen käyttöä tai Itämeren tilaa)

koska mies ei halunut pitää siellä. Pojan kakkavaipat kuulemma haisee siellä. Roskista pidettii sitten parvekkeella ja vaippa heitettii aina ikkunasta sinne roskiin. Nyt sitten kun tuli kylmät ilmat ja lunta alkoi satamaan sinne roskikseen niin siirsin sen vessaan.

Kyllä munki mielestä on viisasta olla roskis vessassa. Mä oon tehnyt niin että jos vessassa ei ole ollut roskista niin olen sen siteen raahannut vaikka keittiön roskikseen. Täytyy niillä vierailla edes jossakin olla roskis.

Jos oikein muistan niin mulle on kait käynyt jotenki noin niin kun ap:lle mutta se side ei muistaakseen kerennyt mennä ihan koneeseen asti. = )

asunto on pieni, keittiössä on koko kodin ainoa roskis ja se on ihan vessan vieressä. Jos vessassa olisi roskis se ei koskaan täyttyisi vaan haisisi vain, joten meillä ei vessassa ole roskista.

enkä kyllä vieraitten siteitä sarten ala laittamaan.

viekä tosiaan kotiin ne siteenne. kuka nykypäivänä ees enää käyttää siteitä??

Monta kertaa on tullut pestyä koneessa pikkuhousun uojia, kun ei ole muistanut niitä irrottaa kiireessä suihkuun mentäessä, mutta onneksi niille ei käy pesukoneessa mitenkään, ehkä vain liima katoaa.

Tampooneitä ym. ei kyllä kannata pyttyyn heittää....jätevesilaitoksella niistä tulee VALTAVASTI harmia, jopa lietteestä tehdyssä mullassa erottuu esim. terveyssiteet. Olen pelannut jalkapalloa kentällä, jossa " kasvoi" terveyssiteitä ;) niin, että ne selvästi erottuivat.

t. jätevesilaitoksella töissä ollut

Onko se niin noloa kääräistä side paperiin ja viedä vaikka nyrkissä keittiön roskikseen???

Mulla kävi opiskeluaikana niin, että eräs puolituttu oli kotibileissäni laittanut KÄYTETYN SITEEN VESSAPAERIRULLAAN KÄÄRITYNÄ OMIENI PUHAITTEN KÄYTTÄMÄTTÖMIEN JOUKKOON!!!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat