Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija:

Lainaus:

enkä kyllä vieraitten siteitä sarten ala laittamaan.

viekä tosiaan kotiin ne siteenne. kuka nykypäivänä ees enää käyttää siteitä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mikset rullannut kasaan paperia ja vienyt keittiön roskikseen ja tunkenut sinne ihan alimmaiseksi.

Mutta mitäpä minä tiedän, kun mulla on käytössä kuukuppi. :)

Olin hotellisiivoojana nuoruudessani ja niitten sideroskisten haju oli oksettava tyhjinäkin. Siitäkin huolimatta, että niissä oli tietysti aina muovipussit.

mihis heittätte sitten topsyt ja esim. tampoonien suojuspaperit. meillä sinne vessanroskiin kertyy kyllä kaiken maailman tyhjiä hammastahnatuubeja ja vessapaperirullia. olisi aika ankeeta niitä aina keittiöön kiikuttaa.

Vierailija:

Lainaus:

Onko se niin noloa kääräistä side paperiin ja viedä vaikka nyrkissä keittiön roskikseen???

Mulla kävi opiskeluaikana niin, että eräs puolituttu oli kotibileissäni laittanut KÄYTETYN SITEEN VESSAPAERIRULLAAN KÄÄRITYNÄ OMIENI PUHAITTEN KÄYTTÄMÄTTÖMIEN JOUKKOON!!!

Meillä talo kahdessa kerroksessa, ja kylppäri ja keittiö (roskiksineen) ovat eri kerroksissa. Olisi tosi epäkäytännöllistä alkaa joka kerta raahaamaan vessan roskia toiseen kerrokseen, sen verran sitä kyllä tulee just hylsyjä, shampoopulloja ym. ja esim. pissavaippojakin joskus. Roskiksen tottakai tyhjennän sitten tosi usein, jos heitän vaippoja niin päivittäin tietenkin, eikä koskaan ole ollut mitään hajuhaittoja.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat